Oni su odlučili kako više neće ni na koji način obrađivati fotografije svojih modela. Bilo da su manekenke ili obične žene koje nose njihove modele odeće, sve će se prikazivatu u pravom svetlu.
Kampanja je okupila različite tipove žena: one punije građe, zatim žene koje se bore sa aknama, pa čak je jedna od modela žena koja je preživela napad kiselinom.
– Brend će i dalje koristiti male trikove kojima raspolaže lepši pol, šminku i lak za kosu, zarad snimanja fotografija, ali se njihove mane više neće prekrivati fotošopom kako bi vam prodale nešto što nije realno – ističu iz ove modne kuće.
– Svesni smo koliko loš uticaj na žene širom sveta imaju fotografije na kojima se prikazuju savršene žene. Mislimo da bi ovime trebalo da se vode svi prodavci, a sigurni smo da ćemo na ovaj način povećati prodaju – dodali su.
– Vreme je da postanemo realni i da shvatimo da smo svi lepi na svoj način – zaključili su.