I dok ti proklinješ što dan nema koji sat više, kako bi stigla baš sve što si naumila, a da se pritom i dobro naspavaš, neke žene kao da uopšte ne spavaju, ali imaju snage za baš sve obaveze koje ih čekaju u radnom danu.

 

Svi mi znamo barem jednu ženu koja postiže sve, a nikad se ne umara.

One rade, vežbaju, kuvaju i spremaju, možda već imaju i decu, imaju vremena za kafu sa prijateljicama i za sebe, a još se uveče stignu i “zaigrati” sa svojim partnerom. Kako?! Ovo su njihove tajne:

Možete li da pogodite ŠTA NIJE U REDU SA OVOM FOTKOM, ali bez okretanja? (FOTO)

Vežbanje

Obično, kada se osećaš tromo, trening je prva stvar koju ćeš preskočiti. Ali vežbanje ujutro, može itekako podići nivo nergije i smanjiti stres, a sve što ćemo reći jest – endorfini! Neće biti lako da ustanete ujutro, ali vremenom ćeš naviknuti telo, a prednost je i to što ćeš popodne imati više vremena za sebe i drage ljude.

Stvari koje ih vesele

Takve žene fokusirane su na stvari koje ih raduju. Godišnji odmor, sauna, šoping, pica. O čemu god da se radilo, tvoj nivo energije reaguje na iskustva, zbog kojih si uzbuđena pa čak i ona mala. Odredi dnevne trenutke koje ne možeš dočekati, a onda drži oči na svojoj nagradi, kada izvršiš zadati zadatak.

Svež vazduh

I kratka promena okoline, može i te kako pozitivno da utiče na nivo tvoje energije. Još je važnije da to bude na svežem vazduhu, ako je to moguće, jer to dodatno pomaže da smanjiš šanse da ćeš se osećati omamljeno i tromo.

TRIK KUVARA: Ovako se sprema najukusniji pire krompir

“Ja” vreme

Ponovo, bilo da je to topla kupka, čitanje knjige ili omiljenog časopisa, tumaranje internetom, gledanje serije… Žene koje imaju dovoljno energije, znaju koliko je važno to solo vreme posvećeno samo njima i njihovim malim zadovoljstvima, kojima održavaju baterije punima. Ne za njihovog partnera, prijateljicu, decu, šefa. Vreme samo za njih.

Hidriranost organizma

Pij dovoljno tečnosti u danu i shvati to ozbiljno. Dehidratacija je usko povezana sa umorom i malaksalošću.

Odmor od tehnologije

Previše izloženosti plavom svetlu, dokazano smanjuje nivo energije. Fejsbuk, mejlovi, pozivi, poruke, Instagram… Odredi doba u danu kada možeš da ignorišeš svoj telefon, bez ikakvih posledica i drži se toga baš svaki dan.

Dremež

Onaj mali, od 10-15 minuta u popodnevnim satima. Niko ne treba da zna.