Nađa je ostvarila VIRTUELNI SAN mladih u Srbiji: Počela je pre samo godinu dana, a već je prati 200 HILJADA LJUDI

Nađa Stanojević
Instagram/nadjastanojevic

Nađa Stanojević je dobro poznato ime u Jutjub zajednici Srbije, a isto tako i među više stotina pratilaca koje ima na društvenim mrežama. O tome kako je postala vlogerka, kao i po čemu se to razlikuje od rijaliti programa, otkrila je u intevjuu za portal Dnevno.rs

Čuveni hit “Pekar, lekar, apotekar” u kojem Bora Đorđević peva šta je mogao da bude “kada poraste”, verovatno bi u izvedbi današnje omladine u Srbiji glasio “jutjuber, vloger, instagramer”. Najveći uzori mladih u Srbiji danas nisu neki stariji ljudi, već gotovo njihovi vršnjaci, koji imaju kanale na Jutjubu. Među tim zvezdama interneta je i Nađa Stanojević, koju trenutno na jednom od kanala prati blizu 200 hiljada ljudi, a ovoj brojci se približava i njen nalog na Instagramu. 

Pre dve godine ona je prvo počela da vodi blog, pre svega da bi na njemu pisala svoje utiske sa putovanja, ali je ubrzo shvatila da ljudi žele i da vide mesta o kojima im piše, da osete atmosferu.

Snimanjem videa sam počela da se bavim negde od aprila 2016. godine. Započeto je iz zabave, radi deljenja nekih zanimljivih ideja i vlogova sa prijateljima, kao i čuvanja sećanja. Po tom pitanju sam frik, obožavam da gledam stare videe, slike sa putovanja ili nekih događaja, tako da sam odlučila da sve to “spakujem” na jedno mesto i podelim i sa ostalim ljudima. Publika me je doživela na sasvim drugačiji način, kroz priče, šale i razgovor, tako da smo razvili “prisniji odnos” – otkrila nam je Nađa u intervjuu za portal Dnevno.rs.

Iako se može reći da ova mlada devojka već uspešno vodi svoj biznis, ona priznaje da je trenutno najviše skoncentrisana na fakultet i grafički dizajn koji studira u Milanu.

Koliko vremena je potrebno za snimanje jednog videa?

– Sve zavisi, ali ceo proces može trajati 3 sata, a mogu da budu i dani, u zavisnosti od toga da li se radi o nečemu jednostavnom ili skeču, za koji treba scenario, promena mesta snimanja i zaista mnogo više vremena. Sve radim sama, od ideje i scenarija, do snimanja i montaže. Dobra oprema je dodatni plus, ali ona samo može da privuče ljude, ali je dobar sadržaj taj koji ih zadržava na vašem kanalu – rekla je Nađa.

Grafički dizajn je usko povezan i sa digitalnim medijima, iliti Jutjubom. Da li će to sutra biti Jutjub ili neka druga platforma ne znam, ali svakako ne planiram da prestanem time da se bavim. Studiranjem grafičkog dizajna planiram i celu tehničku stranu da podignem na neki viši nivo – objasnila nam je Nađa zašto je odabrala ovaj fakultet.

Ova mlada devojka je jako svesna toga da to što među pratiocima ima veliki broj doslovno dece, sa sobom nosi i veliku odgovornost. Zbog toga jako vodi računa šta će im prikazati u svojim vlogovima.

To je jedna od stvari koja vremenom postane sve bitnija, posebno kada vas prati veliki broj mlađih ljudi koji se još uvek razvijaju kao osobe, upijaju svaku vašu reč i ugledaju se na vas. Trudim se da svoj život predstavim u najrealnijem mogućem smislu, da lošim ljudima, stvarima, događajima ne pridajem veliki značaj i okrećem se pozitivi, što uvek predlažem i svojim pratiocima – priznaje Nađa Stanojević. 

Kakav je Milano?
 

Milano mi se toliko dopada, da jedva čekam da odem iz njega! Šalu na stranu, to je idealan grad za studiranje, ali se iskreno nadam da me nikada posao ili nešto slično neće naterati da ovde živim duže od par godina. Prevelike gužve, štrajkovi, nervozni ljudi i haos su ovde svakodnevnica, ali pored toga, Milano, kao i svaki grad, ima svoje dobre strane, mada nekako na njih zaboravimo sedeći u kolima po 30 minuta ne bismo li prešli 2-3 kilometra. On jeste predivan grad za obilaske, pun turista, većina stvari je dostupna, mentalitet ljudi sličan našem, ali cena življenja i sam kvalitet života nisu baš na najzavidnijem nivou.

Nađa dodaje da i u iznošenju stvari iz privatnog života treba da postoji mera. U suprotnom bi takvi videi mogli lako da postanu slični rijaliti programu. 

Volim sa ljudima da delim određene aspekte života, kako bi me donekle upoznali, razumeli moju tačku gledišta, kao i videli moj realan život. Naravno, veliki deo svog života zadržavam za sebe i svoje bližnje, te u tom smislu nije kao rijaliti jer snimam onoliko koliko želim i u kom momentu meni odgovara. Nikada me nećete videti uplakanu, tužnu, kao ni besnu, jer to nisu trenuci vredni pamćenja, tako da nisu ni zabeleženi kroz vlogove – objašnjava ova Jutjuberka.

Nađa veruje da je iskrenost njeno “glavno oružje” i da je zbog toga ljudi vole. Trudi se da je kroz vlogove ljudi upoznaju baš onakvu kakva jeste. Zato se u njima ponekad pojavljuje sa “ful šminkom”, a na nekima je bez nje dok recimo, pegla veš. 

– Od početka se trudim da budem iskrena, da ne potenciram življenje “Instagram života” već stvari prikazujem realno i govorim o pravim vrednostima. Na kraju krajeva, ono zbog čega se ljudi vraćaju na moj kanal su najverovatnije emocije koje osećaju dok gledaju videe. Znate onu: “Ljudi će zaboraviti šta si rekao. Ljudi će zaboraviti šta si učinio. Ali nikada neće zaboraviti kakve si osećaje u njima pobudio” – završava Nađa.