NAJBOLJE BOJE ZA RESTORAN: Ako vidite zidove okrečene u OVU NIJANSU – BEŽITE ODATLE!

Ukoliko ste vlasnik restorana, sasvim sigurno razmišljate o tome koje boje bi bile idealne kako bi pospešile vaše poslovanje. Konkretno, govorimo o teoriji boja koje otvaraju apetit kod vaših gostiju. Zvuči kao potencijalna prevara, ali ova teorija je jako popularna, svuda u svetu.

Pixabay.com

Reč je o raspoređivanju prostora i krečenju zidova, uz prikladne nijanse, bilo da je reč o bojama za fasadu, ili koloritu unutrašnjih zidova. Te boje bi trebalo da privuku, i da vašim gostima, podsvesno, sugerišu da su više gladni nego što su mislili.

Pošto je lepo vreme trenutno, a i pred nama, sada je idealna situacija da u vaš poslovni prostor unesete željenu promenu i tako unapredite sopstveno poslovanje jednim, neočekivanim, trikom! Mnoga istraživanja su pokazala da ova metoda deluje, a na vama je da okušate sreću.

Evo nekoliko pravila i saveta koji vam mogu biti od pomoći.

Crvena otvara apetit

Krečenje
Pixabay.com

Nakon mnogih istraživanja, sprovedenih širom sveta i kroz restorane sa različitom ponudom, utvrđeno je da su crvena i boja breskve idealne za podsticanje apetita kod vaših gostiju. Razlog leži u podsvesti, ali se analizom može zaključiti da je to zbog toga što su i crvena i boja breskve – tople boje, pored kojih se osećamo prijatno.

S druge strane, primera radi, plava boja utiče na psihu i smiruje je a pored toga, dokazano je da plava, posebno kada se nalazi na zidovima – smanjuje apetit. Tako da bi trebalo da se vodite ovim sitnicama prilikom izbora boja za zidove, pred sledeće krečenje.

Takođe, kao dokaz dobre kombinacije boja, kada govorimo o restoranima, uvek se uzimaju crvena i žuta. Pogledajte princip rada Mekdonalds franšize ili KFC lanca restorana brze hrane i uverite se i sami.

Slobodno miksujte

Krečenje
Pixabay.com

Svaki uspešan preduzetnik u industriji hrane se mora odvažiti i biti siguran u svoje izbore. To važi i za izbor saradnika ali i za izbor boja za zidove. Ukoliko želite da stvorite prijatan ambijent koji će pozitivno uticati na vaše poslovanje i učiniti da se vaše mušterije osećaju dobro – ne plašite se da isprobate proverene kombinacije boja!

Ako želite da imate stalne goste – boje za zidove koje odaberete jako mogu uticati na to. Ukoliko vaše krečenje zidova izaziva više nelagodnosti nego što otvara apetit – u problemu ste.

Kako biste isti izbegli, vodite se kombinovanjem crvene i žute, kao i kombinovanjem blagih, neutralnih boja. Time ćete stvoriti osećaj lagodnosti i udobnosti i stvoriti atmosferu koja je otvorena i koja prihvata nove mušterije. Tako ćete učiniti prostor privremenim domom za sve koji su ušli u njega.

Boja koju bi trebalo da izbegavate, u skoro svakoj kombinaciji kada govorimo o krečenju zidova je plava jer je naučno dokazano da umanjuje apetit, opet kroz podsvest.

Sve ostalo je, u suštini, dozvoljeno tako da – dajte mašti na volju, ali nemojte preterivati, ukoliko miksujete sve boje za zidove ostvarićete suprotan efekat i potencijalno izgubiti mušterije.

Detalji su jako važni

Kafić Kafa
Pixabay.com

Sitnice koje život znače su vrlo bitne kada govorimo o uređenju prostora gde se uživa. Restorani bi trebalo da budu male oaze u koje ljudi dođu kako bi nešto pojeli, popili i kako bi se odmorili, odnosno, oslobodili od briga.

Stavite slobodno neki retro detalj: retro-sijalice, lampe, zidne časovnike, naravno tamo gde se uklapa. To će ljude osloboditi a vašem restoranu daće poseban šmek. Sve češće poseže se i za belim detaljima, i to zaista izgleda lepo. Posebno kada je reč o baštama. Blago narandžasti detalji takođe otvaraju apetit.

Cilj svih tih kutaka i detalja o kojima se vodi računa je isti – Restorani bi trebalo da budu mesta koji bi naterali ljude da se osećaju, još više, kao kod kuće. Kada govorimo o bojama za zidove, trebalo bi izbegavati i velike količine crne, koja izgleda otmeno, ali može stvarati nelagodan osećaj.

Takođe, uređenje nameštaja treba biti takvo da pospešuje strujanje pozitivne energije. Sve, na kraju krajeva, treba da izgleda skladno i usaglašeno – to je najveći trik!