Izgleda da za kompjuterima i ekranima bilo koje vrste provodimo mnogo više vremena nego što smo mogli da pretpostavimo.
Gledajući muzički spot „Gangnam stajl” korejskog pop-pevača Saja (PSY) na Jutjubu, čovečanstvo je potrošilo više od 140 miliona sati ili više od 16.000 godina, računica je koju je londonski Ekonomist objavio na svom veb-sajtu!
Prema toj računici, vreme koje je utrošeno na gledanje spota, bilo je dovoljno da se napravi dvadesetak njujorških nebodera Empajer stejt bilding, ili šest najviših zgrada na svetu Burdž kalifa u Dubaiju, ili četiri velike piramide u Gizi… Da nisu igrali uz muziku Saja, dodaje Ekonomist, ljudi su mogli za to vreme da naprave tri super-nosača aviona „Džerald Ford”, koji je u SAD završen prošle godine i za čiju gradnju je bilo potrebno 50 miliona radnih časova.
„Gangnam stajl” ubedljivo je najgledaniji video na mreži Jutjub i nedavno je premašio dve milijarde posetilaca.