New Moment nastavlja tradiciju osvajanja Kanskih lavova

Najprestižniji svetski festival kreativnosti Cannes Lions dodelio je sinoć bronzano priznanje nastavku projekta „The One” u jednoj od najvažnijih festivalskih kategorija PRINT.

Privatna arhiva

Osvajanjem lava na samom početku festivala, najnagrađivanija agencija na našim prostorima, New Moment, nastavlja kontinuitet predstavljanja regiona na mapi svetske kreativnosti.

– Kanski lav kojeg smo osvojili potvrda je svega onoga u šta verujemo – naša kreativnost je za ceo svet! Ova nagrada pokazuje da imamo kontinuitet i snažnu regionalnu saradnju. Izuzetno sam srećan što nastavljamo tradiciju kanskih nagrada i ponosan sam na ceo tim koji je doprineo ovom uspehu – izjavio je Žarko Sakan, CEO agencije New Moment New Ideas Company.

– Projekat „One book for peace” koji smo započeli prošle godine, i za njega osvojili 5 kanskih lavova, nastavio je da se razvija i živi kao jedno od najtraženijih izdanja na raznim stranama sveta. Nastavili smo rad na kampanjama i daljem promovisanju projekta zajedno sa sjajnim saradnicima, klijentom Međureligijsko Vijeće BIH i kolegama iz New Moment BIH i Y&R Dubai, i naš rad prepoznao je kanski žiri i ove godine. Veliko hvala svim saradnicima i našem klijentu MRV u BiH – izjavila je Jasmina Nikolić, Client Service director New Moment-a i vođa projekta “The One”.

Ove godine prijavljeno je više od 32.000 radova u 26 takmičarskih kategorija iz 90 zemalja sveta.

“The One” je u užem izboru u još 6 kategorija za koje se u naredna četiri dana očekuju proglašenja pobednika.