Nema više sniženih torbi, majica za 20% manje iz kolekcije koja se uskoro povlači ili malih brojeva koji nisu uspeli da se prodaju, pa biste ih možda mogli kupiti praktično za sitan novac. Finito!

Tako tvrdi glavni izvršni direktor marke, Patrizio Bertelli, koji ovom odlukom planira da poboljša imidž modne kuće i poveća dobit od prodaje.

Naime, u 2017. godini Prada je prijavila pad prodaje od 18% neto na profit koji je iznosio 115,7 miliona. Za razliku od prodaje Guccija i Louis Vuittona koji su vlasništvu Keringa, a imali su prihod koji je beležio porast od čak 43,4%.

Prodaja u Lous Vuittonu popela se za 12% na uporednoj bazi.

Predstavnici modne kuće Prada još nisu izvestili o sudbini neprodatih artikala, tako da se još ne zna kuda će sa svom odećom, obućom i modnim dodatcima koje neće prodati do isteka sezone i dolaska nove u butike.



loading...