Neki satovi koštaju desetine hiljada evra, a odsada ih je moguće i unajmiti na nekoliko meseci.

Novcem možete kupiti sve, a ponekad je dovoljna samo iluzija da ste basnoslovno bogati, kako je to otkrio trgovac nekretninama u Njujorku.

 

Foto: CANNIK via Foter.com / CC BY

Šlomo Gelertner živi u bogatoj četvrti u Njujorku i korisnik je usluge iznajmljivanja luksuznih satova. Godišnje članarine mogu ići do 800 dolara i daju pristup neverovatno skupim satovima. Takvi satovi stvaraju iluziju da su njihovi korisnici izuzetno bogati.

S druge strane, iluzija bogatstva pomaže ljudima da neke stvari dobiju besplatno.

Satovi kao simbol luksuza

 

Foto: foeock via Foter.com / CC BY

Dogodilo mi se da sam besplatno dobio bolju sobu u hotelu u Las Vegasu kada je recepcionar video kakav sat imam. U salonu automobila sa mnom je razgovarao šef poslovnice, a ne obični prodavac. Govorio mi je kako mu se sviđa moj sat– ispričao je Gelertner za britanski Independent.

U gusto naseljenom Menhetnu retko ko ima automobil, a satovi su pravi simbol luksuza.

 

Foto: wheelsonapp via Foter.com / CC BY 

Sat je vidljiv bilo gde i bilo kad. Bilo da ste na poslovnom sastanku ili na druženju sa porodicom i prijateljima– kaže Gelertner.

Za sebe kaže da uvek nosi luksuzne satove. Na poslu nosi Rolex Datejust koji košta desetak hiljada dolara. Tokom vikenda nosi sportski,  15.000 dolara vredan, “Audemars Piguet Royal Oak Offshore”.

Važan je utisak koji ostavljate 

Foto: nicholasputz via Foter.com / CC BY-ND

To je kao da imate skup auto ili kuću. Istog trenutka se menja utisak koji ostavljate na ljude. Ne morate ništa ni reći jer će ljudi primetiti skupoceni sat na vašoj ruci– rekao je Gelertner.

Priča da se zaljubio u satove još dok je bio dete.

Njegova majka radila je u sajdžijskoj radnji u Kvinsu i kaže da mu je vlasnik te radnje jednom rekao nešto što nikad neće zaboraviti.

Najskuplji odevni predmet uvek mora biti sat. Ne zbog hvalisanja ili ulaganja već da se podsetimo kako je vreme dragocjeno– prisetio se Gelertner davnog događaja.