Ostanite “DETE U DUŠI” ali… Naučite kako da vas u poslu ljudi SHVATE OZBILJNO (GIF)

poslovni ljudi
pixabay.com

Ukoliko želite da vas shvate ozbiljno u profesionalnom svetu, ovo su pravila koje biste morali da poštujete.

 

Svi bismo voleli da smo večno mladi. To je, naravno, fizički nemoguće, ali biti “dete u duši” svakako je moguće. Međutim, ta crta ličnosti može vam odmoći kada govorimo o poslovnom planu, gde osobe sa kojima radite treba da znaju da na vas mogu da se oslone, a vi morate odavati utisak ozbiljne i savesne osobe.

Ukoliko želite da vas shvate ozbiljno u profesionalnom svetu, ovo su pravila koje biste morali da poštujete:

1. Uvek budite informisani

Kažu da je “ćutanje zlato”, posebno kada ne znate šta treba da kažete. Kako ne bi došli u situaciju da na postavljeno pitanje umesto odgovora – “bledo gledate” vašeg šefa, informisanost je veoma bitna. Čitajte i iznova učite nove stvari, posebno u sferi posla kojim se bavite. Inteligencija nije dovoljna.

2. Nešto ste obećali? Ispunite!

Nemojte da vas neko “drži za reč”, već ukoliko nešto obećate vi održite reč! Ako kažete kolegama da ćete nešto odraditi, preuzimate odgovornost i važno je da učinite ono što ste rekli. Niko ne voli osobe koje obećavaju, a zatim ne ispunjavaju data obećanja. Uvek je bolje biti iskren, nego na kraju nekoga razočarati.

3. Uvek budite uredni i doterani

Način na koji prezentujete sebe u javnosti, ali i na radnom mestu, pokazatelj je poštovanja koje imate prema sebi, svom radnom mestu, te vrsti uspeha ka kojem težite. Imajte to na umu.

4. Vodite računa o “visini” svog glasa
Uvek razgovarajte s poštovanjem prema drugima i obavezno pazite na ton koji koristite. Toliko je malo potrebno da se neke stvari pogrešno protumače, a tako puno da se isprave.

5. Budite tačni
Kašnjenje je znak nepoštovanja, ali i neorganizovanosti, a kada je u pitanje vaše radno mesto, sigurno ne želite da ostavite utisao neodgovorne osobe.
 

Dakle, poštujte ova pravila i niko vam neće zameriti što ste i dalje luckasti i blesavi. Svako voli duhovite ljude, ali posao je posao! 🙂