Ako želite da smanjite iznos koji mesečno trošite na hranu, poslušajte savete nagrađivanog autora koji je u tome uspeo.

Nagrađivani autor Riki Vilis, koji je za šest meseci uspeo da smanji troškove za hranu za polovinu, podelio je šest saveta koji bi i vama u tome mogli da pomognu.

1. Planirajte kupovinu

Pre nego što uopšte krenete u prodavnicu, isplanirajte šta ćete da jedete sledeće nedelje. U tome može da učestvuje cela porodica. Nakon što napravite plan, dobro proučite šta od potrebnih namirnica već imate u kući. Iznenadili biste se šta sve korisno može da se nađe na dnu zamrzivača ili u pozadini police u špajzu, piše „danas.net.hr”.

2. Kupujte na sniženju

Pričekajte kraj radnog vremena prodavnice i tada se uputite u lov na proizvode na sniženju. Ovde možete da izmenite svoj plan kupovine, ako vidite da neke namirnice možete da zamenite drugima, koje su na sniženju. Pazite na konkurenciju, niste jedini koji kupuju na taj način. Izborite se za svoj proizvod čak i ako to znači da zgrabite poslednji paket piletine s police u koju gleda nekoliko ljudi.

3. Ne kupujte pakovano

Po pravilu je jeftinije da kupujete na komad ili kilo, a ne unapred zapakovanu hranu. Međutim, to nije uvek tako. Dobro proverite i uporedite razliku u ceni zapakovanih proizvoda s nezapakovanim i izaberite najpovoljnije.

4. Zaboravite na marke

Većina proizvoda iste vrste koji se pojavljuju na tržištu je zapravo istog kvaliteta i ukusa, bez obzira na marku. Vilis kaže da mu je kao snobu bilo potrebno neko vreme da se odvikne od “boljih” namirnica, ali jednom kad se navikao, rapidno je smanjio svoje troškove.

5. Idite u sitnu dodatnu kupovinu

Nakon što se nakupujete namirnica za barem nedelju dana, idite samo u sitnije dodatne kupovine. I tada pravite listu koje ćete se pridržavati. Najbolje je da se držite pravila “pune korpe”. Ono nalaže da se zaustavite kad vidite da vam je korpa s kojom ste krenuli u dodatnu kupovinu puna.