POKORITE DAN PRED VAMA: Samouverene dame otkrile u čemu je tajna njihovog USPEHA

Šminka pomaže ženama da istaknu svoju lepotu, prikriju mane, a daje im i dosta samopouzdanja baš onda kada im najviše treba.

Pixabay.com

Skoro 62 odsto žena u istočnom delu Evrope na poslu se oseća samouverenije dok je našminkano, rezultati su jednog istraživanja u Švedskoj. Sličan rezultat zabeležen je i na globalnom nivou, gde od skoro 6.500 ispitanika 71 odsto daje isti odgovor: ulepšano lice pozitivno utiče na samopouzdanje u toku radnog vremena.

Danas sve više vremena posvećujemo karijeri i trudimo se da budemo izuzetno uspešni. Pitanje podizanja samopouzdanja sa ciljem postizanja što boljih rezultata postalo je važno u svim sferama poslovanja i različitim industrijama. Spoljašnji izgled igra značajnu ulogu kada je u pitanju mentalno stanje, pa briga o sebi ima jednu od ključnih uloga u samorazvoju i zadovoljstvu.

Svaki čovek želi da izgleda lepo. Strukturu našeg bića čini, osim emotivnog, duhovnog, materijalnog dela, takozvani self, postoji i jednako važan estetski deo. On obezbeđuje da se osećamo zadovoljno u našem telu tako da možemo da uravnotežimo našu potrebu da budemo važni, voljeni i potrebni. Kako u svetu vlada asimetrija i naša percepcija je usmerena na nju, mi kozmetikom postižemo da se drugi ljudi osećaju manje ili više prijatno u našem društvu – rekla je za Superženu psihijatar Anđelka Klarević.

Ona je dodala i da sama osobe koje koriste šminku, uglavnom su to žene, osećaju veće samopouzdanje i samozadovoljenje kada imaju šminku na licu, pa se komunikacija sa drugim ljudima spontanije vodi ako je osoba sigurnija u estetski deo sebe.

Imajući u vidu da industriju lepotu predvode žene, jedinstveni kozmetički proizvodi dosegli su nove visine u kojima svaki tip kože dobija adekvatnu negu, upravo prema iskustvu.

Ovo istraživanje otkrilo je da najveći broj ispitanika u Istočnoj Evropi, oko 28 odsto, samo jedan do dva dana na posao ide bez šminke, a nešto manje, oko 26 odsto, svakog dana na posao ide sa šminkom na licu. Prema zaključcima žena sa našeg područja, ali i globalno, poslovni uspesi se grade na posvećenosti i samopouzdanju, a polazna tačka na ovom putu je upravo briga o sebi, lepoti i nezi kože.