SAMO DVA ODSTO LJUDI ZNA PRAVI ODGOVOR: Umete li da prepoznate logo kompanije “Epl”?

Ovaj test će vam pomoći da shvatite kako naš mozak filtrira informacije.

Logo kompanije “Epl” sigurno je jedan od najprepoznatljivijih znakova današnjice – retko ko ga nije video makar jednom u životu.

Ipak, kada je ispitanicima pokazano osam varijanti ovog znaka, čak 98 odsto njih nije znalo da pruži pravi odgovor, uprkos tome što je 70 odsto njih koristilo isključivo Eplove proizvode, dok je čak 85 odsto imalo makar jedan proizvod ove kompanije, piše britanski “Spring”.

– Ljudsko pamćenje, čak i kada su u pitanju svakodnevne stvari, znatno je lošije nego što mislimo. Ljudi su bili uvereni da umeju da nacrtaju logo, a zapravo nisu umeli da ga prepoznaju jer naš mozak filtrira nepotrebne stvari – navodi dr Alan Kastel, jedan od izvođača ove studije. 

Prema tome, mnogi će upamtiti da je Eplov logo jabuka sa odgriženim komadom, neki će se možda setiti i da nedostajući deo simbolizuje bajt, ali retki su oni koji će upamtiti čak i na koju stranu je okrenut list na peteljci.