TRI KILOGRAMA MANJE ZA JEDAN DAN? Moguće je, sve što treba da radite je da pratite MESEC

Nije na odmet znati...

Mesec
Pixabay.com

Leto se bliži, a vama je ostalo da skinete još nekoliko kilograma viška koji nikako da spadnu… Rešenje za efikasno i brzo mršavljenje potražite u astrologiji, odnosno od Meseca koji će vam pomoći da za jedan dan skinete od jednog do tri kilograma, a sve što treba da uradite je da pratite njegov rast i razvoj.

Mesec je nebesko telo najbliže Zemlji i zato je njegov uticaj na nas najsnažniji. Svi znamo da utiče na plimu i oseku, a pomislite šta tek čini ljudskom organizmu koji sadrži 72 odsto vode. U astromedicini Mesec povezujemo sa regulacijom tečnosti u organizmu, telesnom masom, hormonskim statusom i psihičkim stanjima. I pre nego što vam objasnimo kako ovaj prirodni zemljin satelit utiče na smanjenje brojeva na vagi, veoma je važno razumeti njegove faze, jer one su ključne za uspešnu dijetu.

Astrolog Miloš Tomić ističe da postoje četiri faze Meseca koje su od davnina poznate u našem narodu i da se za njih vezuju različiti običaji i rituali (početak žetve i setve), a možete ih pronaći i u crkvenom kalendaru.

Mesečev ciklus traje 28 dana i u tom periodu njegova osvetljenost i vidljivost na nebu se menjaju. Mesec ima najjači uticaj kad je u fazi, odnosno kada je mlad ili pun. Mesec se “puni” od mladog Meseca do uštapa u roku 14 dana. Isto toliko vremena mu treba i da mu vidljivost ponovo opadne do novog mladog Meseca, što označava početak novog lunarnog ciklusa. Postoje još dve važne faze Meseca – prva i poslednja četvrt, koje se dešavaju 7 dana nakon mladog, odnosno punog Meseca – objašnjava on.

Idealno vreme za početak

Tomić ističe da svi naši segmenti prate lunarni ritam i da to možemo primeniti i na režim mršavljenja.

Astrolozi veruju da je izbor najpovoljnijeg trenutka za početak neke aktivnosti osnova svega. U tom izboru Mesec igra glavnu ulogu. U toku rastućeg Meseca (od mladog do punog) smo puni energije, planiramo i postavljamo ciljeve, dok u toku padajućeg Meseca (od punog do mladog) ostvarujemo te ciljeve i završavamo stvari. Najjednostavnije gledano, ako želimo da stvari rastu i napreduju, na primer posao ili rast biljaka, započećemo ih tokom rastućeg Meseca. Ako želimo da se nešto smanjuje ili opada, kao što je broj kilograma, onda je za nas povoljan period opadajućeg Meseca – kaže naš sagovornik.

Dodaje da ako želimo brze i kratkotrajne rezultate mršavljenja, novi režim treba započeti prvi dan nakon punog Meseca (pogledajte tabelu).

Ako želite dobre rezultate mršavljenja na duže staze, onda sa dijetom treba započeti na dan poslednje četvrti. Naš organizam je posebno osetljiv za vreme mladog i punog Meseca (računajući jedan dan pre i jedan dan posle faze). Mlad Mesec je dobar za detoksikaciju i čišćenje organizma, pa se u ovim danima preporučuje lagan post (ili čak post na vodi) i povećan unos tečnosti, posebno vode i čajeva. Tokom punog Meseca treba izbegavati tešku i kaloričnu hranu, povećati fizičku aktivnost i pojačati unos tečnosti – navodi Tomić.

Jednodnevni post

Mesečeva dijeta se zasniva na postu, tj. ispijanju velikih količina tečnosti u skladu s mesečevim ciklusom. Post nije radikalan i rigorozan, traje samo 24 sata tako da neće iscrpeti organizam. U vreme posta, odnosno unošenja tečnosti dozvoljeni su voda, čajevi, bistre čorbe i variva. Alkohol i mleko su zabranjeni. Za taj jedan dan trebalo bi uneti tri do četiri litre tečnosti. Sve ovo ne znači da u toku narednih dana u nedelji možete da jedete šta vam je volja, već da se fokusirate na unos zdravih namirnica.

Postoje podaci da se za jedan dan možete izgubiti od jednog do čak tri kilograma. Ovu vrstu ishrane trebalo bi da izbegavaju srčani bolesnici, dijabetičari, trudnice, dojilje i žene koje u vreme posta imaju menstruaciju.

Obroci po znaku

Ako ste zaljubljenik u astrologiju i pratite svakodnevne tranzite Meseca iz znaka u znak, Tomić vam predlaže da svoje obroke prilagodite poziciji Meseca.

Ako se Mesec nađe u vatrenom znaku (Ovan, Lav, Strelac) osnova vašeg obroka bi trebalo biti proteini (crveno meso, gljive, jaja), ako se nađe u vazdušnom znaku (Blizanci, Vaga, Vodolija) onda bi u obroku trebalo da dominiraju masti (riba, orašasti plodovi). Dok je Mesec u vodenim znakovima (Rak, Škorpija, Ribe) jesti ugljene hidrate (krompir, testeninu). Kada je u zemljanim znakovima (Bik, Devica, Jarac) treba pojačati unos vlakana (žitarice, zeleno povrće, mahunarke) – kaže astrolog.

Kalendar mesečevih mena do kraja 2021.

PUN MESEC

26.05. u 13:15 h u Strelcu *

24.06. u 20:39 h u Jarcu

24.07. u 04:37 h u Vodoliji

22.08. u 14:02 h u Vodoliji

21.09. u 01:54 h u Ribama

20.10. u 16:56 h u Ovnu

19.11. u 09:57 h u Biku *

19.12. u 05:35 h u Blizancima

MLAD MESEC

10.06. u 12:52 h u Blizancima **

10.07. u 03:16 h u Raku

08.08. u 15:50 h u Lavu

07.09. u 02:51 h u Devici

06.10. u 13:05 h u Vagi

04.11. u 22:14 h u Škorpiji

04.12. u 08:42 h u Strelcu **

PRVA ČETVRT

19.05. u 21:12 h u Lavu

18.06. u 05:54 h u Devici

17.07. u 12:10 h u Vagi

15.08. u 17:19 h u Škorpiji

13.09. u 22:39 h u Strelcu

13.10. u 05:25 h u Jarcu

11.11. u 13.46 h u Vodoliji

11.12. u 02.35 h u Ribama

ZADNJA ČETVRT

02.06. u 09:26 h u Ribama

01.07 u 23:12 h u Ovnu

31.07. u 15:17 h u Biku

30.08. u 09:14 h u Blizancima

29.09. u 3:58 h u Raku

28.10. u 22:06 h u Lavu

27.11. u 13:29 h u Devici

27.12. u 03:25 h u Vagi

*ovaj datum nije povoljan zbog pomračenja Meseca

**ovaj datum nije povoljan zbog pomračenja Sunca