"Istezanje može da se izvodi posle vežbanja ili kao poseban trening. Ranoraniocima prija ujutru, a nekima će dobro doći posle napornog radnog dana. U svakom položaju ostanite 30 sekundi, minut, ili koliko vam prija. Istezanje se izvodi do granice bola i uglavnom je veoma prijatno" - kaže za Dnevno.rs Bojana Matić, sertifikovana Power Plate instruktorka.

– Istezanje može da se izvodi posle vežbanja ili kao poseban trening. Ranoraniocima prija ujutru, a nekima će dobro doći posle napornog radnog dana. U svakom položaju ostanite 30 sekundi, minut, ili koliko vam prija. Istezanje se izvodi do granice bola i uglavnom je veoma prijatno – kaže za Dnevno.rs Bojana Matić, sertifikovana Power Plate instruktorka.

ZA TOP FIGURU morate da ISTEŽETE CELO TELO! (TUTORIJAL)

Sledeći njene savete, istegnite svoje telo, jer je za oblikovane mušiće i udove izuzetno važno da ih istegnete nakon vežbanja. Evo i kako to da učinite:

 

Istezanje nogu, ležeći na leđima

Ispružite desnu nogu uvis prema glavi, izravnajte koleno i uhvativši nogu sa obe ruke privlačite je ka sebi brojeći do 4.

 

“Mačkica” Istezanje leđa

 

Spustite se na dlanove i kolena razmaknite u širini kukova. lagano savijajte leđa počev od donjeg dela karlice dok bradom ne dodirnete prsa. Udišite dok se savijate.

Opustite se i izvijte leđa od donjeg dela karlice dok ne dignte glavu, i izdišite dok se savijate. Ponovite 5 puta. Vežba oslobađa lumbalni predeo i jača donji deo leđa.

 

Istezanje bokova na vibrirajućoj platformi

Istezanje bokova na vibrirajućoj platformi Power Plate mašine, koja ne samo što skraćuje vreme vežbanja i jača tonus mišića, već poboljšava i fleksibilnost.

 

Istezanje zadnjice

Ležeći na leđima, opruženih ruku, prekrstite nogu preko noge. Stopala su u “baletskom” položaju. Približite savijene noge, što bliže, telu i osetite prijatno istezanje zadnjice. Posle 30 sekundi, možete ispružiti nogu i približiti obe noge još bliže telu.



loading...