Leto je u pnom zamahu, pa stoga iskoristite priliku da za vrlo kratko vreme dovedete telo do savršenstva.

 

Ovaj problem je poznat mnogima ženama – čak i kad gubite kilograme, a salo se otapa, najteže ga je skinuti sa nogu i bokova. Vitke noge, zategnuti bokovi i podignuta zadnjica su potpuno realan cilj – tajna je u pravilno odabranoj grupi vežbi.

Ovo je plan vežbanja profesionalnih instruktora fitnessa, uz pomoć kojeg ćete se svaki dan tokom meseca, malim koracima, približavati cilju. Sve što je potrebno je da redovno radite ove ne preterano zahtevne vežbe.

Odvojite 15 minuta dnevno za ove vežbe, i nakon mjesec dana bićete iznenađene rezultatom! Možete trenirati bilo gde, sportske sprave vam nisu potrebne, već samo volja.

1. Čučnjevi s izbačajem noge u stranu. Za svaku nogu po 10 puta.

2. Čučnjevi “Sumo” – 10 puta.

3. Čučnjevi sa podizanjem ruku – 10 puta.

4. Čučnjevi – vežbanje trbušnih mišića. Za svaku nogu – 10 puta.

5. Skokovi – 10 puta.

6. Čučnjevi na jednoj nozi (za napredne). Za svaku nogu – 10 puta.

7. Sa iskorakom noge nazad, za svaku nogu – 10 puta.

8. Čučnjevi na jednoj nozi, za svaku nogu – 10 puta.

9. Korak u stranu, za svaku nogu – 10 puta.

10. Čučnjevi u skoku – 10 puta.

Počnite s manjim brojem ponavljanja (barem 6), postupno povećavajući broj ponavljanja do 10 pa i do 20 i smanjujući pauzu, odnosno odmor između dve vežbe.



loading...