Istezanje može da se izvodi posle vežbanja ili kao poseban trening. Ranoraniocima prija ujutru, a nekima će dobro doći posle napornog radnog dana. U svakom položaju ostanite 30 sekundi, minut, ili koliko vam prija. Istezanje se izvodi do granice bola i uglavnom je veoma prijatno - objašnjava za Dnevno.rs Bojana Matić, sertifikovana Power Plate instruktorka iz "HappyFitnessStudia".

– Istezanje može da se izvodi posle vežbanja ili kao poseban trening. Ranoraniocima prija ujutru, a nekima će dobro doći posle napornog radnog dana. U svakom položaju ostanite 30 sekundi, minut, ili koliko vam prija. Istezanje se izvodi do granice bola i uglavnom je veoma prijatno – objašnjava za Dnevno.rs Bojana Matić, sertifikovana Power Plate instruktorka iz “Happy Fitness Studia“.

Istezanje zadnjice

Ležeći na leđima, rukama privucite kolena ka grudima. Rukama ih čvrsto obuhvatite i ostanite u tom položaju brojeći do 10. Ovaj položaj je izuzetno pogodan i blagotvoran za ženske organe.

 

Istezanje kičme

Istezanje kičme, ležeći na leđima, sa nogama preko glave. Stomačni mišići su zategnuti. Prebacite ispružene noge sa pruženim stopalima preko glave i dodirnite njima pod što dalje možete. Oslonite se na laktove i šakama pridržite kičmu. Polako gurnite noge još malo dalje. Ostanite u položaju 30 sekundi, minut ili dva, koliko vam prija. Veoma je važno da noge izuzetno polako vratite na pod.

 

Istezanje ramenog pojasa

Sedite na pete, pa ispružene ruke odmaknite što dalje od glave, opuštene, sa dlanovima okrenutim na dole, spuštene na podu. Osetite prijatno istezanje u ramenom pojasu.



loading...