Iz čuvene britanske automobilske kompanije Aston Martin poručuju da žele da budu poslednji proizvođač sportskih automobila koji će svojim kupcima nuditi ručne menjače.

 

Iz Aston Martina stiže obećanje da će u svojim automobilima nuditi (i) ručne menjače dok god je to moguće, a iza obećanja stoji prvi čovek Aston Martina Endi Palmer koji često voli da naglasi da uopšte nije ljubitelj automatskih menjača sa dva kvačila, jer ih smatra preteškim i suviše komplikovanim.

U intervjuu koji je dao novinaru američkog magazina “Car & Driver”, Palmer je takođe spomenuo da će se buduća produkcija Aston Martina zasnivati na sedam standardnih modela.

Nakon nedavnog predstavljanja modela DB11, naredne godine trebala bi stići zamena za aktuelni model V8 Vantage koju će pokretati 4-litarski benzinski biturbo V8 motor “posuđen” iz AMG-a.

Iako se u Astonu “zaklinju” u svoj legendarni V12 motor, Palmer je priznao da će se spomenuti V8 motor u doglednom vremenu verovatno koristiti i u nekim drugim modelima Aston Martina, a već se zna da na pojedinim tržištima britanske kompanije traže V8 opciju uz model DB11.

Nakon predstavljanja novog V8 Vantage, Aston Martin će pripremiti zamenu za model Vanquish, a u produkciju će do kraja decenije stići i konceptni krosover DBX koji bi se trebao proizvoditi u novoj fabrici u Velsu.

Pored modela DB11, V8 Vantage, Vanquish i DBX, u Aston Martinu pripremaju još tri modela, a jedan od njih mogao bi biti novi Rapide. Supersportski automobil koji Aston Martin u tišini razvija sa F1 timom Red Bul ne smatra se članom Astonove buduće produkcije, jer će biti proizvedeno samo 99 primeraka.