Većina muškaraca će na ovo pitanje samouvereno odgovoriti da je to očigledno i da su upravo oni bolji vozači...

 

Takođe, većina žena, među kojima je veliki broj onih sa nedovoljnim iskustvom u vožnji, prevelikim strahom od potencijalnih sudara i nesigurnošću u sebe, će vam reći da su ipak muškarci nešto veštiji u ovoj oblasti. Naravno da ima i onih muškaraca koji će biti realni i odati priznanje ženama da ipak znaju da voze, ako se dovoljno potrude. Dok će isto tako lavina argumenata krenuti na vas od strane onih žena koje su ubeđene u to da zaista smotrenije i bolje voze od muškaraca u svom okruženju.

POČEO SAJAM AUTOMOBILA: Evo šta sve možete da vidite u narednih sedam dana

Žena vozač, noćna mora muškaraca vozača i san osiguravajućih društava. A opaska „mora da je žena”, najčešće se čuje u saobraćaju. U Britaniji, ali i u Srbiji, zamera im se cimanje u vožnji, naglo kočenje, zaboravljanje na žmigavac.

„Vozi kao Fanđo”, uzrečica je koja se možda ne odnosi na sve žene vozače. Međutim tri činjenice su nepobitne bar kada je parkiranje u pitanju. One su preciznije, brže nađu mesto, i lakše pamte lekcije instruktora.

Pre svega, žene su mnogo obazrivije i pažljivije po prirodi. One će vrlo retko uraditi nešto nepromišljeno, kako su svakodnevnom životu, tako i za volanom. Voze znatno sporije od muškaraca i nikad gotovo ne pretiču kolone automobila, ako nemaju dobru preglednost ispred sebe. Takođe, ako je verovati statistikama, saobraćajne nesreće vrlo često izazivaju muškarci koji su previše samouvereni za volanom. Isto tako muškarci više prave saobraćajnih prekršaja, jer su žene sklonije tome da pamte i slede pravila.

NAJOKRUTNIJA SKRIVENA KAMERA: Putnici u taksiju sa bombašem samoubicom

Žene za volan sedaju isključivo kada treba da doći od tačke A do tačke B. Ne uživaju preterano u vožnji (nije da je ne vole, već je smatraju kao odgovornost), za razliku od muškaraca koji ovaj vid aktivnosti vide kao relaksaciju i spremni su istu da brane po svaku cenu, ukoliko se neko usudi da poremeti njihov mir, odnosno ne poštuje njihovo viđenje o ponašanju na putu.

Rezultati su takođe pokazali da su najgori vozači oni u dvadesetim godinama, nevezano za pol. 

Bilo kako bilo – vožnja nikada nije takmičenje i uvek stavite vašu i sigurnost drugih učesnika u saobraćaju na prvo mesto.