Tokom testa koji je simulirao sudare, mikroautomobili sa dva sedišta su pokazali da uopšte nisu bezbedni.

Euro NCAP je testirao bezbednost četiri mikroautomobila, a svaki od njih je pokazao vrlo slabe rezultate kao i veliki rizik od povreda opasnih po život putnika.

Euro NCAP je organizacija za ispitivanje bezbednosti novih vozila, a ističe da se simulacija saobraćajnih nezgoda kod mikroautomobila razlikuje od uobičajene metode i da se zato ne može upoređivati sa ispitivanjima klasičnih putničkih vozila.

Tokom ove simulacije, tesitrani automobili su električni Tazzari Zero, Ligier IXO JS Line 4, Club Car Villager 2+2 LSV i Renault Twizy 80. Simulacije čeonog i bočnog sudara pri brzini od 50 km/h su rezultirale fatalnim posledicama.

Na testu se najbolje pokazao Renault Twizy 80, jedini koji je imao vazdušne jastuke. Club Car se, nasuprot njemu pri frontalnom sudaru potpuno raspao, a kod preostala dva modela je došlo do kolapsa sistema sa pojasevima.