Među popularnim automobilima koji se najčešće kvare prvu poziciju zauzeo je Nissan Qashqai.
Ukupno 20 odsto ispitanih vlasnika otkrilo je da su morali da zamene akumulator u poslednjoj godini, što je prilično šokantna cifra koja je 4 do 5 puta iznad proseka za automobile.
Kompanija je izjavila da je svesna problema i da radi na njegovom rešavanju, kao i da je promenila dobavljača.
Od problema nije izuzet ni proizvođač električnih automobila Tesla koji se našao pod paljbom zbog toga što je istraživanje otkrilo da ima najveći procenat kvarova u vlasničkom periodu od 3 do 8 godina.
Više od dve trećine korisnika prijavilo je probleme. Iako garancija od 4 godine pokriva novije modele, vlasnici starijih Tesla modela na nju ne mogu da se oslone.
Gotovo petina vlasnika modela Seat Alhambra prijavilo je probleme sa vešanjem, a skoro 30 odsto onih koji imaju ovaj model primetilo je probleme sa izduvom i transmisijom.
Istraživanje je otkrilo i starije modele sa ozbiljnim procentom kvarova.
Otprilike 25 odsto vlasnika tri do osam godina starog modela Ford B-Max prijavilo je probleme sa automatskim menjačem.
Vlasnici BMW automobila takođe imaju probleme, a gotovo četvrtina njih mučila se sa vešanjem – ovo je pet puta viši prosek u poređenju sa drugim kolima starosti 3 do 8 godina.
Kada ih je organizacija kontaktirala, u Seatu su rekli da su zabrinuti, ali da ne mogu da objasne rezultate bez više detalja, Ford je potvrdio da je svestan problema, dok su iz BMW-a poručili da se jako mali broj žalbi odnosio na vešanje.