Završen je Međunarodni Salon Automobila u Beogradu a jedan od zaklučaka je da prilikom kupovine modela važan faktor jeste boja.

 

Kada je boja automobila u pitanju, nema mnogo iznenađenje ove godine i dalje se najbolje prodaju beli modeli (29 odsto), zatim crni (19 odsto) i sivi (18 odsto).

Pored ovih boja popularne  su i plava, crvena i braon.

Što se tiče odnosa boje i veličine automobila, primećeno je da su mali automobili najčešće beli ili sa hromatskim završnim premazom, a SUV modeli su uglavnom sivi.

Stvari stoje sasvim drugačije, kada je unutrašnjost automobila u pitanju, tako da su tu primetne novine, pokazalo je “Basf” istraživanje.

Razlog je jasan – razvoj tog segmenta automobilizma je ubrzan, a povećana je i potreba kupaca za specijalnim efektima mimo standardne palete, što vodi sve većoj individualizaciji.

Tako sada vozači mogu da biraju ne samo boju unutrašnjosti svog automobila, već i nijanse, specijalne dodatke, materijale…

U tom smislu plava boja je “najizdašnija” jer se nudi u čak više od 100 nijansi. Na drugom mestu je siva, koja ima oko 90 nijansi.