Loš filter za gorivo

Ovaj filter ima zadatak da filtrira gorivo pre nego što dođe do motora i komore za sagorevanje.

Ako se ovaj filter zaguši i gorivo ne stiće do komore za sagorevanje u pravoj količini, onda motor neće moći da radi na optimalnom nivou.

Ako je ovo slučaj, imaćete osećaj kao da gubite snagu kada ubrzavate.

Začepljen filter za vazduh

Motoru je potreban čist vazduh kako bi radio kako treba. Prašina i druge čestice mogu da oštete komoru za sagorevanje.

Zato je važno da vazduh koji ulazi u sistem uvek bude čist.

Začepljen katalitički konvertor

Izduvni sistem uklanja sve nepotrebne i štetne gasove iz motora. Čim izduv izbaci ove gasove, to će motor pre ponovo započeti sagorevanje.

U slučaju da se na putu nađe neka prepreka, kao što je katalitički konvertor ili začepljen auspuh, motor će izgubiti snagu.

Senzor za kontrolu kiseonika

Ovaj senzor meri količinu gasova koji izlaze iz motora i smešten je u izduvnoj grani.

On utiče i na sistem za ubrizgavanje goriva, i zato je veoma važno da radi kako treba.

Sistem za ubrizgavanje goriva

Ovaj sistem ubacuje gorivo u komoru za sagorevanje tako što benzin ubacuje pod visokim pritiskom, poput spreja.

Potrebno je ubrizgati preciznu količinu goriva u komoru kako bi došlo do sagorevanja.

Ako postoji i najmanja greška, ciklus sagorevanja može da se poremeti i dovede do gubitka snage.

Slaba pumpa za gorivo

Pumpa prebacuije gorivo iz rezervoara do motora i mora da bude dovoljno snažna da ga šalje pod visokim pritiskom.

Ako je pritisak slab, motor neće dobiti dovoljnu količinu goriva, i radiće slabije.

Istrošene svećice

Postoji jako veliki broj delova u motoru koji su međusobno povezani i zavisni jedan od drugog. Samim tim, ako jedan ne radi kao treba, ponekada je teško ustanoviti šta je tačno problem zbog svega toga.

Gubitak snage prilikom ubrzavanja je problem koji zahteva proveru svakog dela motora.

Svećice su takođe važan deo jer stvaraju varnicu koja izaziva eksploziju unutar komore za sagorevanje.

Bez njih vaš auto ne bi ni išao.

Ako gubite snagu, možda su one problem.

Loša kompresija cilindra

Cilindri u motoru moraju da budu zapečaćeni veoma jako kako bi zadržali eksplozije koje se dešavaju između njih.

Ako je kompresija jaka, onda se sva snaga eksplozije koristi za pokretanje klipova. Međutim, ako postoji neko curenje, onda je snaga kompresije manja.