Zbog toga se auto najbolje isplati prodati tek nakon što je navršio 12 godina. Ipak, mnogi prodaju ranije jer se boje kvarova na starijim automobilima. Istina, troškovi popravki rastu s godinama, ali iako se po pravilu radi o nekoliko hiljada dinara godišnje, to je još mnogo manje od troška kupovine i gubitka vrednosti novog auta.

Stari auto se po pravilu isplati popravljati sve do granice kada cena popravki prelazi oko 50, 60 odsto njegove preostale vrednosti. Takođe, istraživanja su pokazala da se ulepšavanje auta, popravke sitnih oštećenja i troškovi popravki i servisa po pravilu ne odražavaju previše na cenu polovnog auta kad ga se prodaje.

Gubitak vrednosti automobila

U prvih pet godina automobili gube do 65% vrednosti. Dakle, ko proda auto star do pet godina, najviše će izgubiti.

Manje kvarova

Moderni auti sastavljeni su od oko 20.000 delova, ali manje su podložni kvarovima nego pre 20 godina.

Sveža registracija

Uz dobro stanje, cenu polovnog auta najviše podiže kada ga prodajete sa što duže važećom registracijom.

“Skupe” popravke

Trošak od nekoliko hiljada dinara za popravke godišnje još je manji od troška za kupovinu novog auta.