Po svemu sudeći novi dugo očekivani Volvo XC90 nailazi na odličan prijem kod kupaca, jer je za samo 47 sati od zvaničnog početka prodaje prvu ediciju luksuznog švedskog SUV-a kupilo 1.927 kupaca.
U Volvou kažu da su u pojedinim trenucima u jednom minutu prodavali 7 automobila, što je sjajno znajući da je novi XC90 stvoren da, pored ostalog, poslovanje švedske kompanije u vlasništvu kineskog Geelyja odvede u sigurne finansijske vode.
Prva edicija modela XC90 nudi se uz Onyx crnu boju karoserije i 21-inčne aluminijunske točkove. Unutrašnjost je obložena Nappa kožom, a pored grejanih i hlađenih prednjih sedišta, putnicima je na raspolaganju i vrhunski Bowers & Wilkins audio sistem.
Ljubiteljima benzinskih motora Volvo nudi XC90 čiji T6 motor koji uz turbo-punjač i mehanički kompresor nudi 320KS, a za one koji više vole dizel opcije tu je dizelaš D5 koji uz asistenciju dva turbo-punjača raspolaže sa 225KS.
Za prenos snage oba motora koriste 8-stepeni Geartronic automatski menjač.