Volvo prodao gotovo 2000 XC90 modela za dva dana

Po svemu sudeći novi dugo očekivani Volvo XC90 nailazi na odličan prijem kod kupaca, jer je za samo 47 sati od zvaničnog početka prodaje prvu ediciju luksuznog švedskog SUV-a kupilo 1.927 kupaca.

U Volvou kažu da su u pojedinim trenucima u jednom minutu prodavali 7 automobila, što je sjajno znajući da je novi XC90 stvoren da, pored ostalog, poslovanje švedske kompanije u vlasništvu kineskog Geelyja odvede u sigurne finansijske vode.

Prva edicija modela XC90 nudi se uz Onyx crnu boju karoserije i 21-inčne aluminijunske točkove. Unutrašnjost je obložena Nappa kožom, a pored grejanih i hlađenih prednjih sedišta, putnicima je na raspolaganju i vrhunski Bowers & Wilkins audio sistem.

Ljubiteljima benzinskih motora Volvo nudi XC90 čiji T6 motor koji uz turbo-punjač i mehanički kompresor nudi 320KS, a za one koji više vole dizel opcije tu je dizelaš D5 koji uz asistenciju dva turbo-punjača raspolaže sa 225KS.

Za prenos snage oba motora koriste 8-stepeni Geartronic automatski menjač.