ZA SVAKOGA PO NEŠTO: Ovo su NAJPOVOLJNIJI novi automobili u 2018. godini!

automobil
pixabay.com

Nova 2018. godina biće više nego uzbudljiva u automobilskoj industriji, ali neće je obeležiti samo luksuzna i supersportska vozila, već nekoliko modela dostupnih "širim narodnim masama".

 

Ove godine na scenu će izaći novi Renault Clio, Ford Focus, svetlost dana će ugledati nova Volkswagenova uzdaniac T-Cross, Škoda Fabia će biti “našminkana”, a čeka se i naslednik FIAT Punta. Pogledajte preporučene modele vrednosti do 20.000 evra. 

FIAT Punto IV – upravo bi četvrta generacija Punta, koji će se na dizajnu umnogome oslanjati na starijeg brata Tipa, trebalo da bude najpristupačniji model u narednoj godini, eventualno 2019. ako se oduži njegov izlazak. Još nema informacija ni gde će se proizvoditi, a nada mu se Kragujevac. Predviđena cena – 10.000 evra. 

Ford Ka – približnu cenu imaće i Fordov najmanji adut Ka koji čeka “fejslift” tokom 2018, uz blagu promenu dizajna, tačnije adaptaciju na aktuelnu Fordovu koncepciju, te novi multimedijalni sistem. Ka bi trebalo da bude oko 1.000 evra jeftiniji od Fieste. Predviđena cena – 10.000 evra. 

Dacia Duster – stiže i druga generacija Dustera sa novim multimedijalnim sistemom u koji je uključen pogled od 3600 stepeni. Planirani su po dva standardna Renaultova benzinska i turbodizel agregata. Predviđena cena – 12.000 evra. 

Škoda Fabia – kompanija iz Mlade Boleslav će osvežiti svog aduta Fabiu. Dobiće novu prednju masku, sličnu Superbu, uz izmenu farova i novog branika kako bi se približila novim modelima. Kao i kod drugih članova VW grupe, benzinski 1.2-litarski TSI će biti zamenjen sa 1.0-litarskim agregatom, a dok će 1.4-litarski dizel biti zamenjen sa 1.5-litarskim TDI. Predviđena cena – 12.000 evra.

Peugeot 1008 – francuski div se fokusirao na proboj na SUV tržištu, pa je u planu izbacivanje i najmanjeg modela 1008, ali bez pogona na sva četiri točka. Pogoniće ga standarni trocilindraš sa do 90 KS, dok će automatski menjač koštati dodatno. Predviđena cena – 12.500 evra. 

Renault Clio – novi Clio, peti po redu, biće kompletno “renoviran”, kako spolja, tako i unutra. Stižu i novi motori, uključujući i hibridnu verziju. Predviđena cena – 12.500 evra. 

Peugeot 208 – “Lavić” nije zaboravio ni na “obične” automobile, stiže druga generacija modela 208 razvijene u saradnji sa kineskim partnerom Dongfengom. Za razliku od prethodne, nova dvestoosmica biće lakša 100 kilograma, a dizajnom će pratiti kompaktni model 308. Pogonske jedince će biti benzinski trocilindraš i dizel sa 4 cilindra, a moguća je i opcija sa elektromotorom. Predviđena cena – 12.900 evra. 

Lada xCode – Rusi imaju velike ambicije na evropskom tržištu, posle X-Ray stiže i xCode, koji je kao dizajnirao Stiv Matin, zadužen za novo lice ruskog brenda. Sportska sedišta, automatski menjač, multimedijalni sistem nalik na tablet, Rusi imaju svog aduta u SUV moru. Predviđena cena – 14.500 evra. 

Kia Cee’d – Posle šest godina naslednika dobija Cee’d, koji će malo porasti, uz nešto konzervativniji dizajn u odnosu na aktuelni model. Osim hečbeka sa 5 vrata, stiže i trovratni Pro cee’d, te karavan i GT verzija sa pojačanim performansama. Gama motora će raspolagati od 90 do 200 KS. Predviđena cena – 16.000 evra.

Suzuki Jimny – jedna od Suzukijevih ikona će opet da oživi. Stiže poputno novi Jimny. Trenutni model je napravljen daleke 1998, a u međuvremenu je samo nekoliko puta “šminkan”. Naslednik će biti fokusiran na praktičnost i jednostavnost, a kao i do sad glavni adut će mu biti off-road. Predviđena cena – 16.000 evra. 

Honda Jazz – japanski gigant oblači Jazz u novu ruho. Prednji deo će podsećati na Civic, a novina je i takozvani Dynamic paket sa 1.5-litarskim trocilindrašem od 130 KS. Predviđena cena – 16.400 evra. 

Audi A1 – automobili sa 3 vrata su prošlost, u budućnosti će i najmanja vozila imati 5 vrata, pa tako i novi A1. Kompanija iz Ingolštata ne planira kabriolet verziju, ali će A1 obogatiti najnovijom tehnologijom kada su u pitanju upravljanje i multimedijalni sistem. A1 će u budućnosti imati čak i pogon na sva četiri točka, iako je prvobitno quattro bio planiran samo za jaču S1 verziju. Predviđena cena – 17.000 evra. 

Toyota Auris – treća generacija Aurisa deliće platform sa CH-R i Priusom, što će s jedne strane smanjiti troškove proizvodnje, a s druge omogućiti istu tehnologiju. Planirano je da preuzme i novi hibridni sistem sa Priusa, a motor od 122 KS će moći da spusti potrošnju i na ispod tri litra. Predviđena cena – 17.000 evra. 

VW T-Cross – SUV verzija Pola je predstavljena 2016 u Ženevi, a svetlost dana će ugledati sa “braćom” iz ostalih VW kompanija Seat Aronom i budućom Škodom Polar, ali će vizuelno biti potpuno drugačiji. VW osim benzinaca i dizela kao pogon planira i hibrid i elektromotor, a najjača verzija će biti dvolitarski benzinac sa 200 KS u T-Cross GTI modelu. Predviđena cena – 18.000 evra.

Citroën C4 Cactus – novo izdanje francuskog kompakta obećava veću udobnost pomoću novih amortizera sa hidrauličnim zaustavljanjem. Moderan izgled, viši klirens, manje plastične površine, novi C4 će izgledati kao krosover. Predviđena cena – 18.000 evra.

Mazda 3 – ovaj model će biti zasnovan na KAI konceptu iz oktobra 2017. Vozilo će izgledati glatko, sa masivnom, agresivnom prednjom maskom i uskim farovima. KAI Concept nije samo dizajnerska studija, već i tehnološki korak sa novim Skyactiv X motorima. Predviđena cena – 18.300 evra.

Ford EcoSport – model koji je “sahranio” B-Max dobija više od nove šminke. Prvi put će imati pogon na sva četiri točka, ali samo uz 1.5-litarski dizel sa 125 KS. Ford će na tržište izbaciti i sportsku verziju ST-line. Predviđena cena – 18.590 evra.

Ford Focus – američki gigant konstantno modernizuje svoj najprodavaniji model u Evropi. Novi će biti oko 50 kilorama lakši, na novoj C2 platrofrmi. Biće opremljen sa svim čime Ford grupa raspolaže u smislu pomoći upravljanja, multimedijalnog sistema, povezivanja, pa i autonomne vožnje. Predviđena cena – 19.000 evra.