Direktor Regulatorne agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge – Ratel Vladica Tintor je rekao za RTS da građani treba najpre operatoru da se obrate kada dobiju visok račun, a zatim Ratelu.

„Ako je građanin nezadovoljan uslugom ili računom, prvo se obraća operatoru, a ako nije zadovoljan tom komunikacijom nama. Imamo oko 1.000 pritužbi godišnje. Odnose se na kvalitet usluge, račune, prenosivost brojeva i druge usluge“, rekao je Tintor.

Komentarišući slučaj u kom je jedan Beograđanin dobio račun od 10.000 evra za mesec kada je bio u Turskoj, Tintor je rekao da nisu dobili formalnu prijavu za taj slučaj, i da se tako drastične situacije poslednjih godina nisu dešavale.

Tintor je poručio građanima da se, kada idu u inostranstvo, raspitaju koji operatori imaju najbolje uslove i da njih izaberu. Ako ne mogu da kontrolišu prenos podataka, direktor Ratela ističe da je najbolje ne koristiti internet.

Ipak, treba biti obazriv i kada birate vaj-faj. Treba izbegavati logovanje na imejl ili društvene mreže kada ste na otvorenoj mreži. Tada se omogućava zloupotreba podataka koji se unose, poput korisničkog imena i lozinke.