DA SE POSLE NE BISTE KAJALI: Koji god uređaj da kupujete evo zašto je važno da ga TESTIRATE PRE KUPOVINE

Koliko vam se često desi da impulsivno kupite neki proizvod? A koliko puta ste posle izvesnog vremena shvatili da ste uzaludno potrošili novac? U nekim slučajevima vas izneveri kvalitet i funkcionalnost uređaja, a ponekad uređaj ispuni sva vaša očekivanja ali se ispostavi da vam u stvari i nije potreban. U tom trenutku se zapitate: kako sam mogao da predvidim ovu situaciju? Jedno od mogućih rešenja - mogli ste da testirate proizvod pre nego što ste ga kupili.

Pixabay.com

Najveći problem sa kojim se danas susrećemo na tržištu je širok spektar izbora. I šta radimo u tom slučaju: čitamo opise na etiketama, oslanjamo se na mišljenja drugih ljudi, pa čak i gledamo video zapise koji nam pokazuju kako neki proizvod funkcioniše i koji su njegovi benefiti.

Pa ipak, ništa nam ne može garantovati da je proizvod kreiran da zadovolji naše potrebe dok ga sami ne testiramo.

Ne rizikujte da potrošite novac na nešto što vam ne odgovara

Sve više kompanija uviđa prednosti “test perioda” i kreiraju programe i specijalne promocije kako bi pružili potencijalnim kupcima priliku da se bolje upoznaju sa proizvodom. Do sada smo to uglavnom činili samo pre kupovine automobila, gde svaki proizvođač nudi mogućnost zakazivanja test vožnje. Zatim su tu kozmetičke kompanije koje nude testere na prodajnim mestima kako biste isprobali puder na svojoj koži ili pak prsnuli parfem kako biste ga bolje pomirisali.

Ovaj sistem je i vrlo praktičan za kompanije koje pokušavaju da lansiraju moderne uređaje na tržište kao što je Philip Morris, koji vam nudi mogućnost iznajmljivanja IQOS uređaja na 7 dana besplatno.

Takođe, kod uređaja kao što je IQOS, kompanije pružaju kompletnu korisničku podršku, pa u ovom slučaju ukoliko iznajmite IQOS uređaj, ne snosite odgovornost ukoliko se uređaju nešto dogodi. Ovo je samo jedan od primera gde možemo zaključiti da se kompanije okreću kupcu u svakom smislu.

Ubuduće možemo da očekujemo da vidimo više rešenja, a za sada svakako treba da iskoristimo prilike koje nam se nude.

Ne morate da se oslonite na iskustva drugih

Činjenica je da je internet pretrpan nepouzdanim ocenama i fabrikovanim pozitivnim komentarima. Iako su mnoge objave označene kao sponzorisani članci, i dalje postoji more komentara i tekstova koji su napisani isključivo u svrhu promocije a ne iz ličnog, iskrenog iskustva.

Pa čak i ako neko i govori iskreno, to je njihovo lično iskustvo stečeno na osnovu nekih njihovih preferencija te je vrlo moguće da vi ne biste delili mišljenje sa njima.

Imajući ovo u vidu, velika je prednost kada imate nekog u vašoj okolini ko već koristio određeni proizvod pa možete da mu se obratite za savet. Pa ipak, koliko god verovali porodici ili prijateljima i koliko god dobro mislili da ih poznajete, nikada ne možete biti sto posto sigurni da ćete i vi biti podjednako zadovoljni, čak i ako delite većinu mišljenja.

Uvidite njegovu korist

U Americi je sprovedeno i istraživanje na ovu temu koje je pokazalo da je većina korisnika u stanju da u potpunosti promeni mišljenje o nekom proizvodu nakon što dobije priliku da ga isproba.

Naime, ispostavilo se da nakon što dođu u kontakt sa proizvodom i tesitraju ga u realnim životnim situacijama, prestanu da razmišljaju o njegovim generalnim prednostima, pa se zapitaju koliko prednosti ovaj proizvod pruža MENI.

Uštedite

Ne dozvolite sebi da ponovo dođete u situaciju da morate da dodate još jedan primerak kolekciji proizvoda koje nikada više nećete koristiti.

Ukoliko se opredelite za test uzorke ili da testirate proizvod pre kupovine, za malo para ili pak potpuno besplatno možete da ga isprobate, te ako vam se ne dopadne, možete da ga vratite i tako ni najmanje ne opteretite kućni budžet, ili pak minimalno potrošite na uzorke koje ste poručili.

* Tekst je sponzorisan