Ta društvena mreža dugo je bila u sporu sa izdavačima vesti koji se žale da Fejsbuk ima koristi od deljenja njihovih članaka bez plaćanja za njih.

Ovo je potencijano veliki korak za platformu dugo obeleženu teškoćama da iskoreni dezinformacije i nespremnosti da sklapa ugovore sa izdavačima, prenosi AP.

U odeljku vesti biće uključeni naslovi iz Vol Strit Džornala, Vašington posta, Bazfid njuza, Biznis insajdera, En-Bi-Sija (NBC), Ju-es-ej tudeja (USA Today) i Los Anđeles tajmsa kao i lokalni naslovi iz nekoliko najvećih američkih gradova.

Nova sekcija vesti kreće danas. 

Preko Fejsbuka će se videti samo naslovi. Kada se pritisne na naslove korisnik ode direktno do vebsajtova ili aplikacija izdavača, ako su instalirane. To je manje više ono što su izdavači tražili od Fejsbuka godinama.

Fejsbuk nije želeo da kaže ko će i koliko biti plaćen navodeći samo da će plaćati izdavačima za pristup sadržaju.