Jedna od mnogih kritika upućenih ovoj društvenoj mreži odnosila se na to šta se dešava sa ličnim podacima kada ona do njih dođe? Fejsbuk je napokon rešio da se pozabavi ovim problemom novom politikom o privatnosti.

Nova pravila stupaju na snagu 1. januara 2015. godine, a Fejsbuk tvrdi da se „ništa nije promenilo” kada su sama pravila u pitanju, već da će ona biti samo dodatno pojašnjena korisnicima.

Pravila o privatnosti Fejsbuka sasvim sigurno nisu lako štivo, od 1. januara će biti uklonjeni brojni pravni izrazi koji su zbunjivali korisnike.

Društvena mreža će takođe predstaviti i alat koji bi trebalo da korisnicima olakša korišćenje pravila o privatnosti.

„Privacy Basics” stranica korisnike uvodi korak po korak u ključne funkcije i kako pravila privatnosti mogu biti korišćena da se ograniči pristup fotografijama, komentarima, pa čak i kompletnim profilima u zavisnosti od nivoa privatnosti koji im je potreban.

Iako je ovaj jasan i uprošćen sistem privatnosti korak u pravom smeru, Fejsbuk i dalje ima velikih problema sa politikom oglašavanja. Ko zna, možda će i to uskoro biti pod našom većom kontrolom?