To praktično znači da svako može videti oglase postavljene na Tviteru za koje je dato odobrenje partiji ili kandidatu na Tviterovom Centru za transparentnost oglasa, sa svim potrebnim detaljima, a što će omogućiti korisnicima da lakše identifikuju oglase za političke kampanje kao i da vide ko ih je platio, prenosi Rojters.

Ova nova pravila dolaze pre veoma važnih izbora za Evropski parlament u maju zbog straha od ruske kampanje za dezinformisanje biračkog tela preko društvenih mreža.

Društvene mreže kao što su Tviter i Fejsbuk pod pritiskom su da učine više u borbi protiv lažnih vesti i širenja ekstremizma i propagande na internetu, a Evropska unija je sve više zabrinuta zbog uloge Rusije.

Tviter uverava korisnike da će svoju politiku u oglašavanju političkih kampanja primenjivati i u Indiji i Australiji, koje će takođe uskoro na birališta.

Ove mere preduzimaju se posle reagovanja na navodno mešanje Rusije tokom američke predsedničke kampanje 2016. godine, kada su Fejsbuk, Tviter i Gugl pronašli na svojim sajtovima sadržaje za koje se sumnja da su ih finansirali ruski interesni krugovi, što je Rusija u više navrata negirala.