CENZURA NA TVITERU: Političari koji se oglašavaju moraće da poštuju posebna pravila

Na Tviteru će u Evropi od 11. marta važiti nova pravila za političko oglašavanje, koja važe od unutarstranačkih izbora u SAD.

Tviter
Beta

To praktično znači da svako može videti oglase postavljene na Tviteru za koje je dato odobrenje partiji ili kandidatu na Tviterovom Centru za transparentnost oglasa, sa svim potrebnim detaljima, a što će omogućiti korisnicima da lakše identifikuju oglase za političke kampanje kao i da vide ko ih je platio, prenosi Rojters.

Ova nova pravila dolaze pre veoma važnih izbora za Evropski parlament u maju zbog straha od ruske kampanje za dezinformisanje biračkog tela preko društvenih mreža.

Društvene mreže kao što su Tviter i Fejsbuk pod pritiskom su da učine više u borbi protiv lažnih vesti i širenja ekstremizma i propagande na internetu, a Evropska unija je sve više zabrinuta zbog uloge Rusije.

Tviter uverava korisnike da će svoju politiku u oglašavanju političkih kampanja primenjivati i u Indiji i Australiji, koje će takođe uskoro na birališta.

Ove mere preduzimaju se posle reagovanja na navodno mešanje Rusije tokom američke predsedničke kampanje 2016. godine, kada su Fejsbuk, Tviter i Gugl pronašli na svojim sajtovima sadržaje za koje se sumnja da su ih finansirali ruski interesni krugovi, što je Rusija u više navrata negirala.



loading...