Facebook će uskoro imati veći broj korisnika nego što Kina ima stanovnika

Brojni skeptici su u prethodnom periodu nagoveštavali da će Facebook doživeti istu sudbinu kao MySpace, tj. da će svojim korisnicima postati dosadan i da će otići u zaborav kao da nikada nije ni postojao. Isto su se tako mogle čuti naznake da sve veći broj tinejdžera napušta ovu i prelazi na druge, novije društvene mreže kao što su Instagram ili Tumblr. Takođe, nakon izdavanja akcija, Facebook je imao i poteškoća s mobilnim korisnicima.

Nasuprot svim ovim negativnim projekcijama, broj korisnika Facebooka se stalno povećavao, a poslednji podaci o njihovom broju pokazuju da Zuckenbergova mreža imati čak i veći broj korisnika nego što Kina ima stanovnika!

U poslednjem kvartalu, broj Facebook korisnika koji se na ovu mrežu loguju makar jednom u mesec dana, se povećao za 14% i on sada iznosi 1,35 milijardi, dok broj stanovnika u Kini iznosi 1,367 milijardi (podaci Huffington Post-a). Isto tako, iz Facebooka su se pohvalili i povećanjem broja korisnika koji su svakodnevno na ovoj socijalnoj mreži. Taj broj je dostigao nepunih 20% i sada iznosi više od 864 miliona, što je više od broja ljudi koji trenutno žive u Evropi (750 miliona).

Pored svega ovoga, popularni Zuck ima još jedan veliki razlog za slavlje – naime, zahvaljujući popularnosti i sve naprednijim opcijama Facebook oglašavanja, ukupna tržišta vrednost kompanije premašila je 200 milijardi dolara (208,73 milijarde) čime je ova socijalna mreža po vrednosti prestigla ogromne multinacionalne kompanije kao što su Coca-Cola, IBM, Amazon, Nike i drugi.

Iako je rast neosporan, treba imati u vidu da je uprkos svemu navedenom, vrednost Facebooka ipak smanjena poslednjih dana, jer su investitori postali zabrinuti zbog prognoze nešto slabijih rezultata za narednu godinu, tj. zbog najave novih akvizicija i zaposlenja na šta će ova kompanija 2015. godine potrošiti mnogo više para što će uticati na smanjenje porasta prihoda.