Kompanija Facebook je saopštila da će firmama i drugim korisnicima povezanim sa širenjem lažnih novinskih priča uduće biti zabranjeno da se oglašavaju preko te društvene mreže.

 

Kako piše magazin Forbes, iz Facebook-a su objavili da su dodatno razvili i unapredili svoj alat “Povezani članci”, kako bi smanjili cirkulaciju i uticaj lažnih i obmanjujućih priča kojima je javnost izložena.

Koristeći unapredjenu mašinsku tehnologiju učenja, Facebook sada može da prepozna više potencijalnih obmana na društvenoj mreži i da ih brže usmerava u grupu za proveru činjenica koju obavlja treća strana.

Kako se navodi u saopštenju, Facebook je otkrio da odredjene grupe koriste njegovu funkciju “Pages” kao kanal za širenje lažnih vesti. Kompanije, organizacije, poznate ličnosti i drugi, koriste funkciju Facebook-a kao svoje javne profile na ovoj mreži.

Oni koji šeruju priče za koje treća strana koja vrši proveru činejnica utvrdi da su lažne, neće više moći da zakupljuju reklamni prostor na Fejsbuku – poručila je kompanija.