Popularnost hoćete, je li? Evo kako stići do nje!

 

Mnogi korisnici društvenih mreža žele da na njima budu što popularniji, to jest da “osvoje” što više lajkova svojih prijatelja ili pratilaca. Baš zato je važno da znaju da broj lajkova često ne zavisi samo od sadržaja koji se ne mreže postavlja. Veoma je bitno i vreme objavljivanja, bilo da se radi o fotografiji, statusu, tvitu ili nečemu drugom. Evo koje je idelano vreme za objavljivanje sadržaja.

Fejsbuk. Iako se postovi uglavnom objavljuju tokom radne nedelje, najbolje prolaze oni koji se objave preko vikenda. Najveći broj lajkova dobiće oni koji su objavljeni u nedelju od 9 do 13 časova. Aktivnost korisnika na Fejsbuku svakodnevno raste posle devet sati ujutru, a oni objavljeni između ponoći i jedan sat ujutru najviše puta će se pojaviti u pregledu novosti. Dakle, ukoliko su vam lajkovi važni, najbolje je da postujete u večernjim satima i tokom vikenda.

Tviter. Isto kao i na Fejsbuku, većina korisnika na ovoj mreži boravi u nedelju. Tokom radnog dana novi tvit će izazvati najviše pažnje ako je postavljen između 10 i 11 sati ujutru. Najviše “ritvitova” imaće tvitovi objavljeni u nedelju.

Instagram. Instagram se razlikuje od prethodne dve mreže – najviše korisnika na njemu boravi ponedeljkom. Na Instagramu je bilo koje vreme za postavljanje fotografija dobro i nema određenog vremena u kojem će biti bolje primećene. Najbolje vreme za objavu snimka jeste od 21 sat do 8 sati ujutru.