Iako za mnoge to izgleda kao ostvarenje sna, korisnici društvene mreže Fejsbuk bi uskoro mogli da počnu da zarađuju objavljivanjem postova, fotografija i klipova.

 

Fejsbuk razmišlja o nekoliko različitih načina na koje korisnici mogu zarađivati novac putem njegove platforme, a koji uključuju brendirani sadržaj, reklame i slično.

Među drugim mogućnostima zarade je dugme “call to action”, kojim će korisnici iskazati svoje interese i pozvati svoje pratioce da daju donacije i slično.

– Još uvek je veoma rano, ali smo odlučni da napravimo održive, dugoročne modele monetizacije za naše partnere – izjavio je glasnogovornik Fejsbuka.

Ovo bi mogao biti veliki korak za Fejsbuk, jer korisnici postavljaju celokupan sadržaj, a kompanija zadržava sav novac.

Ako u budućnosti bude delila deo ogromnog bogatstva sa korisnicima, može se očekivati povećanje broja korisnika i vremena koji provode na društvenoj mreži.