KORISNICI SU REKLI SVOJE: Najmanje poverenja imaju u ovu društvenu mrežu

Veliko istraživanje pokazalo je ono što se spekuliše već godinama, posebno nakon što su nekoliko puta isplivali privatni podaci korisnika.

Društvene mreže
pixabay

Društvena mreža u koju korisnici imaju najmanje poverenja je upravo Facebook, a slede ga TikTok i Twitter.

Istraživanje časopisa Business Insider, pod nazivom Insider Intelligence “US Digital Trust Survey” ispitivala je poverenje korisnika u društvene mreže na kojima imaju svoje naloge. Poverenje su pre svega merili po pitanju zaštite informacija i pružanja sigurnog prostora za razmenu mišljenja i stvaranje kreativnog sadržaja.

Najveće poverenje
Korisnici najviše poverenja imaju u društvene mreže Microsoft LinkedIn i Pinterest, kako se spekuliše najverovatnije, jer nijedna od te dve mreža nije imala većih poteškoća sa očuvanjem privatnosti podataka korisnika niti neke veće skandale u poslednje vreme.
Fokus je bio na pet kategorija, sigurnost, legitimnost, zajednica, iskustvo sa oglasima i relevantnost oglašavanja na devet najvećih društvenih mreža, Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, reddit, Snapchat, TikTok, Twitter i YouTube.

Podaci pokazuju da su korisnici izgubili poverenje u Facebook, posebno posle slučaja sa Cambridge Analytic koja je pre dve godine ozbiljno poljuljala poverenje korisnika.

Slede ga TikTok i Twitter, obzirom da čak petina njihovih korisnika nema poverenja da će te društvene mreže zaštititi njihove privatne podatke.