Uz lepa sećanja na nedavne Uskršnje praznike, jedno je sigurno – biće skoro nezamislivo slaviti svaki naredni praznik dobročinstva sa voljenima bez kreativnih, veselih, raznobojnih i angažovanih izražajnih formi vaših najlepših želja – na Viberu!

 

Posle izuzetnog prijema koji je kod korisnika doživeo bot za Dan zaljubljenih – prvenac na omiljenoj aplikaciji za razmenu poruka u našem regionu, Viber je impresivne statistike vezane za ovu formu komunikacije doživeo kao snažan podstrek – da nastavi dalje sa razvojem ove digitalne usluge za razmenu informacija i komunikaciju, koja će njegovim vernim korisnicima i novajlijama na Viberu omogućiti da uživaju u izražavanju svoje pažnje i najlepših želja na načine, u učestalosti i u broju koji do sada nisu imali na raspolaganju.

Predstavljanjem Uskršnjeg bota za takmičenje u kucanju jajima, korisnicima je pružena mogućnost da rasprostrane taj tradicionalni praznični običaj tako što su mogli kreativno da osmisle izgled svog Uskršnjeg jajeta – i izazovu svoje prijatelje na partiju kucanja.

Bez obzira na to čije bi se jaje pokazalo kao izdržljivije, oba korisnika bi bila nagrađena besplatnim Uskršnjim paketom Viber stikera! Uz ovaj sjajan poklon, korisnici su dobili mogućnost i da prate vesti i zanimljive sadržaje kreirane od strane veselog društva na Viberovom nacionalnom Javnom nalogu.

I tako se Viberov izazov u kucanju Uskršnjim jajima širio – od kucanja do kucanja, iz kruga u krug takmičenja – i registrovao izuzetne rezultate i korisničke komentare – u manje od deset pretprazničnih i prazničnih dana koliko je trajalo obeležavanje Uskrsa na Viberu.

Najpopularnija boja ove Uskršnje sezone u Srbiji je bila, očekivano crvena, a najpopularniji stiker maca na crvenom srcu, a isti rezultati su bili i u regionu. Odnos snaga među zemljama regiona u ukupnom broju izazova na Uskršnje kucanje jajima je bio: Bugarska 13%, Grčka 21%, Hrvatska 8%, Mađarska 17%, Srbija 41%.

Sve u svemu, preko 660,000 Viberovih korisnika u Bugarskoj, Srbiji, Grčkoj, Hrvatskoj i Mađarskoj stupilo je u kontakt sa Viberovim botom. Od tog broja, skoro polovina je prošla kroz ceo proces izbora, farbanja jaja, lepljenja izabranog Uskršnjeg stikera na jaje i učestvovanja u partiji kucanja. U Srbiji, od preko 200,000 ovako kontaktiranih korisnika, preko 100,000 je bilo angažovano, a preko 150,000 je započelo komunikaciju sa Viberovim Uskršnjim botom, obojilo svoje jaje, nalepilo stiker i učestvovalo u duelu kucanja jajima.

Od 95,155 poziva na koje je bilo kliknuto, 73,306 angažmana je bilo uspostavljeno putem poziva, a 83,876  je bilo prihvaćeno – što svedoči o veoma visokoj razmeri angažmana i prihvatanja sadržaja i upotrebe bota uopšte. I, kako je farbanje i kucanje okončano, manje od 10% korisnika se ispisalo iz pratilaca Viberovog nacionalnog Javnog naloga – dok je ubedljiva većina nastavila da prati dolazeći zabavni i interesantni sadržaj na dnevnoj osnovi putem istog kanala!

A osim toga što je Srbija postigla suvereno najbolji rezultat u regionu, po broju pratilaca njenog nacionalnog Javnog naloga na Viberu je sada takođe regionalni lider, sa preko 522,000 zabeleženih sledbenika.

 

Razvijen od strane bugarske softverske kompanije “Connecto”, novi Viberov čet bot je još jednom prikazao stalno rastuću popularnost ovog inovativnog sredstva za dvosmernu digitalnu razmenu poruka bogatog i interaktivnog sadržaja. Još više uvaženi kada se nađu u funkciji širenja zabave i dobrih vibracija na način koji je kreativan i lak za korišćenje – Viberovi botovi su još jednom jasno ukazali na to šta već bliska budućnost nosi u smislu najsavremenijih komunikacijskih trendova – putem neprestano i dinamično razvijajućih aplikacija za razmenu poruka!

I, zato, dragi Viberovci, očekujte da ćete i sledeći praznik slaviti uz korišćenje neke zabavne, inspirativne i pozitivno iznenađujuće nove ideje koja će poteći od vašeg novog prijatelja, Viberovog bota!