Saopšteno je da su hakovani “log-in” podaci za skoro 50 miliona korisnika, a Fejsbuk je iz predostrožnosti od dodatnih 40 miliona tražio da se ponovo uloguju. Fejsbuk je ove upade prijavio nadležnim organima.

Ipak, nije rečeno da li su ukradene neke od informacija korisnika.

Savet korisnicima koji je objavio jedan od šefova kompanije za bezbednost na internetu “McAfee” Geri Dejvis je da se promene podaci za logovanje u nalog.

Takođe je savetovao da se Fejsbuk aplikacije što pre ažuriraju jer je Fejsbuk već našao način kako da ispravi ovaj propust.

Iz Fejsbuka je saopšteno da je napad bio veoma širokog dometa i da nije ciljana nijedna zemlja posebno.

Napad se dogodio nekoliko nedelja pred zakazane kongresne izbore u Americi, na šta je Fejsbuk dodatno fokusiran.

Više od 300 zaposlenih je u potrazi za lažnim nalozima koji šire dezinformacije, a kojima je upravljano iz stranih država sa ciljem da se utiče na američke birače.

Podseća se da je skoro dve milijarde korisnika pogođeno kada je njihove podatke, neovlašćeno, u svrhu političke kampanje prikupljala “Kembridž Analitika”. Fejsbuk je tada obavestio korisnike za koje je utvrđeno da je “Kembridž Analitika” uzela njihove podatke u jeku kampanje za predsedničke izbore u SAD.

– Naša odgovornost je da zaštitimo vaše podatke, i ako to ne možemo – ne zaslužujemo vas – rekao je tada osnivač Fejsbuka Mark Zakerberg.