Odlične vesti!

 

Kompanija Fejsbuk najavljuje značajnu promenu u prikazivanju postova na “News Feed”-ovima korisnika. Ova izmena koju su svi korisnici priželjkivali podrazumeva da ćete videti mnogo više objava koje postavljaju vaši prijatelji, a znatno manje postova kompanija, brendova, ili medija.

Ukratko, ovo znači znači da će vam se uskoro na Fejsbuku više prikazivati priče i video-snimci koje dele vaši prijatelji, a manje stranice koje ste lajkovali.

Ova promena će najviše efekta ostaviti na medije, to jest na njihovu mogućnost da dopru do publike.

Ipak, kako ističu iz Fejsbuka, ovo neće nužno značiti i smanjenje broja poseta. 

Najpopularnija društvena mreža na svetu na ovaj način želi da natera medije da stvaraju bolji sadržaj koji će biti prigodan za šer, odnosno koji će biti znimljiv i viralan.

Iz perspektive običnih korisnika ova promena će Fejsbuk učiniti još boljim mestom za komunikaciju sa prijateljima. Takođe, prvo će prikazivati postove prijatelja sa kojima imamo najveću interakciju i komunikaciju.