S milijardu i po korisnika, Fejsbuk ima neverovatan uticaj. U tom smislu, Fejsbuk već neko vreme donosi sve više različitih sadržajnih kanala poput video materijala, za koji se pokazalo da igra prilično nespretnu igru statistikom.

 

Fejsbuk je priznao kako je broj pregleda filmića i vreme koje korisnici provedu gledajući te filmiće na popularnoj društvenoj mreži jednostavno i potpuno pogrešan.

Od otkrivanja video mogućnosti, tvorci originalnih sadržaja poznati na Jutjubu praktično nisu imali drugu opciju – nego postavljati iste materijale i na Fejs.

Zašto? Jer bi to umesto njih učinio neko drugi, kršeći autorska prava – i pri tom grabeći novac od oglašivača. Jasno, tvorci su postavljanjem sadržaja na Fejsbuk mogli imati  tek ograničenu kontrolu štete.

Oglašivači su pak za milionske preglede zadovoljno trljali ruke – zajedno s Fejsbukom. Zakerbergova kompanija je sad priznala da su ti pregledi zapravo bili otkačeno premašeni, ali bez uticaja na oglašivače, prenosi tportal.



loading...