Neverovatno: Evo zbog čega je Fejsbuk plav

Društvena mreža Fejsbuk prepoznatljiva je po plavoj boji, a razlog odabira baš nje će vas iznenaditi.

Naime, osnivač Fejsbuka, Mark Zakerberg, je daltonista i najbolje raspoznaje upravo plavu boju, te je jasno zašto se odlučio baš za nju.

Takođe je poznato da boje različito utiču na naše raspoloženje, jer izazivaju različita emocionalna stanja, pa tako plava boja predstavlja poverenje i snagu.

Iako ovo nije novo naučno otkriće postoje sjajni primeri kako boje utiču na nas. Velike kompanije sa razlogom stavljaju određene boje na logo svog brenda, jer svaka boja predstavlja određena emocionalna stanja. Tako, na primer, žuta boja predstavlja optimizam i toplinu. Narandžasta simbolizuje prijateljstvo i samopouzdanje, crvena uzbuđenje i mladost, ljubičasta kreativnost i mudrost. Zelena boja upućije na mir i zdravlje, a siva na smirenost.

Prema naučnim istraživanjima, plava boja se najviše koristi za medicinu, tehnologiju, nauku, politiku i biznis uopšte.

Koje boje privlače žene, a koje muškarce?

Žene najviše vole plavu, ljubičastu i zelenu, dok narandžastu, braon i sivu najmanje opažaju. Muškarcima su omiljene plava, zelena i crna, a najmanje vole braon, naranžastu i ljubičastu.