Instagram je uveo promenu koju su njegovi menadžeri već duže želeli, a tom promenom biće omogućeno biznis korisnicima društvene mreže da unapred zakažu svoje objave, piše Tech Crunch.

 

Ranije je nezvanično nagoveštavano da će na Instagramu biti omogćeni alati koji bi korisnicima mogli slati obaveštenja kada bi, u određeno vreme, trebalo da objave post. Međutim, na Instagramu nije bilo dostupnih funkcija za takvo nešto.

Poslednje izmene na toj društvenoj mreži omogućile su menadžerima društvenih mreža i drugim korisnicima da pripreme post i čuvaju ga za kasniju objavu. Nažalost, zvanična podrška za raspoređivanje postova ne obuhvata oglase niti je dostupna.

Umesto toga, podrška se dodaje API-ju Instagrama, što znači da softverske aplikacije poput Hootsuite, Sprout Social ili SocialFlow sada imaju pristup toj funkcionalnosti koju mogu koristiti za vlastite proizvode. Iz kompanije Instagram tvrde da je API dostupan svim Facebook i Instagram partnerima.

Hootsuite je jedan od prvih partnera API-ja.



loading...