Ova društvena mreža za deljenje fotografija već zahteva da korisnici imaju najmanje 13 godina da bi kreirali nalog, piše BBC News.

Traženje datuma rođenja pomoglo bi kompaniji kod oglašavanja oglasa određenih proizvoda koji nisu namenjeni deci. Te informacije pomoći će Instagramu da zaustavi prikazivanje reklama za kockanje, alkohol i proizvode za kontrolu rađanja.

Međutim, iz Instagrama su rekli da oglašavanje ne stoji iza promene, a naveli su i to da će u narednim sedmicama ohrabriti mlade korisnike da prilagode postavke privatnosti.

– Traženje ovih podataka pomoći će u sprečavanju dece da se pridruže Instagramu, pomoći će da mladi budu sigurniji i omogućiti uopšteno bogatije sadržaje koji su prilagođeni određenim starosnim grupama – objavila je kompanija na svom blogu.

Razumevanje starosne grupe poprilično je važno za posao koji rade, saopštili su, i to ne samo da bi stvorili iskustva primerena uzrastu, već i ispunili dugogodišnje pravilo da ne dopuštaju pristup deci.



loading...