Prema nekim procenama, svakog dana razmeni se više od 2 milijarde poruka na Messengeru i oko 2,5 milijarde na WhatsAppu.

 

Kao da nije bilo dovoljno što je Facebook svoju mobilnu aplikaciju razdvojio u dve – Facebook i Messenger, sad su odlučili da iskoriste Messenger kao još jedan kanal za plasiranje oglasa. Tako će korisnici jedne od najpopularnijih aplikacija za dopisivanje uskoro na ekranima svojih pametnih telefona, uz poruke svojih prijatelja gledati i oglase.

Kako ističu iz Facebooka, oglasi će biti plasirani između korisničkih poruka, kao što je to slučaj s oglasima na klasičnom zidu na Facebooku.

Sten Čudnovski, šef razvoja Messengera, najavio je da oglasi neće biti vidljivi odmah niti svima. Naime, poslužiće se istom taktikom koju su koristili i za uvođenje oglasa na Instagramu – postupno i polako.

Ovo je samo poslednji u nizu pokušaja Facebooka da nastavi pozitivan rast prihoda. Već su se pojavile glasine kako bi sledeći “na udaru” mogao da bude popularni servis i aplikacija za dopisivanje WhatsApp.

Naime, prema nekim procenama, svakog dana razmeni se više od 2 milijarde poruka na Messengeru i oko 2,5 milijarde na WhatsAppu, što je izuzetno zanimljivo oglašivačima. Procenjuje se da bi uvođenjem oglasa u Messenger i WhatsApp Facebook mogao da zaradi dodatnih 11 milijardi dolara do 2020.

Prvi koji su imali “sreće” da vide oglase u Messengeru bili su korisnici u Australiji i Tajlandu, gde je Facebook testirao tu mogućnost poslednjih šest meseci. Oglašivači mogu da koriste klasični oglas kojim privlače posetioce na svoje mrežne stranice ili stranice na Facebooku, ili da ponude korisnicima mesto gde mogu započeti razgovor, pitati šta ih zanima ili dobiti dodatne informacije o kompaniji.



loading...