Ako koristite Fejsbuk, zbog ovoga nije dobro da ostanete ulogovani tokom surfovanja po mreži.

 

Svi korisnici društvenih mreža, koji imaju profil na Fejsbuku, treba da vode računa o tome da li ostaju ulogovani na svom pametnom telefonu ili nekom drugom uređaju, budući da postoji velika mogućnost da će biti praćeni od strane najpopularnije društvene mreže.

Kompanija na ovaj način prikuplja podatke o svojim korisnicima i plasira im oglase u skladu sa njihovim interesovanjima, koje dobija prilikom njihovog “surfovanja” mrežom.

– Mi prikupljamo sve informacija kada korisnici kliknu na opciju “like” ili se uloguju negde putem Fejsbuka – rekli su iz kompanije.

Kompanija Fejsbuk je pre sedam godina obećala da neće koristi “Like” i “Share” za praćenje korisnika, međutim, ubrzo su promenili tu odluku. Oni sada, pored ova dva dugmeta, koriste i “Log In With Facebook”, na osnovu čega prikupljaju podatke o svim korisnicima i plasiraju odgovarajući sadržaj.

Ukoliko vam se dešava da se na Fejsbuku pojave oglasi za stvari koje ste “guglali” pre nekoliko minuta, onda sa sigurnošću možete da znate da su vaše aktivnosti praćene!