PROVERITE SVOJE NALOGE: Fejsbuk i Tviter mogu vas učiniti bogatim

Da li ste ikada pomislili da ćete jednog dana ležerno ući u bilo koju prodavnicu i izgovoriti rečenicu: imam više od 10.000 pratilaca na Tviteru, želeo bih da ostvarim ponuđeni popust od 50 odsto?

 

Mislite da je nemoguće? Dok ova opcija ne zaživi u ovakvoj formi, nemačka kompanija Viessmann je došla na inovativnu ideju da uvede nov način plaćanja za one korisnike društvenih mreža u Srbiji koji na Tviteru imaju više od 10 hiljada pratilaca ili aktivne korisnike Fejsbuka sa više od 20 hiljada pratilaca / prijatelja.

Srbija je sa 52 odsto populacije na Fejsbuku čak na sedmom mestu u Evropi. Po broju korisnika prva je zemlja van Evropske unije, a iznad nje su samo Island, Norveška, Malta, Danska, Švedska i Velika Britanija.

Zato nije ni čudno što u broju pratilaca i prijatelja leži praktična moć u smislu uticaja koji mogu da ostvare, ali od sada je snaga pojedinačnog naloga postala i valuta plaćanja.

Naime, čuveni Viessmann, kompanija koja poseduje široku paletu premijum proizvoda za grejanje i hlađenje kuća, stanova itd, smatra da ukoliko postoje ljudi koji stvaraju tako široke i aktivne mreže, da takve mreže treba da budu vredne koliko i novac.

Namera Viessmann-a je da pokaže koliko mreže izmedju ljudi zapravo mogu biti jake i značajne.

I zato, Viessmann je počeo da prihvata vrednost nečije lične društvene mreže kao valutu plaćanja, omogućavajući dobijanje njihovih proizvoda upola cene. Ova pogodnost važi za svakog ko na Fejsbuku ima 20.000 pratilaca / prijatelja ili više, ili svakog ko na Tviteru ima 10.000 pratilaca ili više.

Ukoliko ste i Vi potencijalni bogataš, imate priliku da to proverite ovde.