Danas je potpuno prihvatljivo da se "čekiramo" pre nego što čak naručimo piće prilikom izlaska, ili da uradimo nešto samo zbog toga da imamo lepu sliku za Fejsbuk ili Instagram. Drugim rečima, možda smo previše zavisni od lajkova i komentara.

 

Istraživanja su pokazala da se iza naše zavisnosti od društvenih mreža zapravo krije potreba za trenutnim zadovoljenjem. Psiholozi su istakli da naš mozak prihvata lajk kao određenu vrstu nagrade kada su u pitanju Instagram i Fejsbuk.

Čak 62 procenta ispitanika oseća bolje kada nešto što podele na društvenim mrežama naiđe na pozitivne reakcije, prenosi Hafington Post.

Ne možemo poreći da društvene mreže često utiču na naša osećanja i način na koji vidimo svoj život. Međutim, postoji mnogo stvari koje mogu učiniti da se osećate dobro, a ne uključuju ekran kompjutera ili mobilnog telefona i bolje su za vas!

Trčanje

Fizička vežba uopšte podstiče endorfine, odnosno hormone koji pozitivno utiču na raspoloženje, a činjenica da radite na svom izgledu je još jedna dobra strana.

Maženje psa

Provođenje vremena sa ljubimcima može značajno da utiče na dobro raspoloženje, kako pokazuju studije.

Šetnja u prirodi

Zelenilo deluje relaksirajuće, pa bi lepa šetnja u prirodi mogla znatno da vam ulepša dan i da učini da zaboravite na svoj telefon.

Smejanje

Smeh je zaista najbolji lek. Pokazalo se da smejanje znatno smanjuje nivo stresa i da čak može da poboljša imunitet.

Ukusan obrok

Hrana može da deluje kao sjajan podizač raspoloženja. Ukusna poslastica ili lep ručak će vam sigurno ulepšati dan.

Provođenje vremena sa najbližima

Druženje sa porodicom i prijateljima bilo kog dana u nedelji će vam više prijati od provođenja vremena na društvenim mrežama.