Smartfon korisnici se drže proverenih aplikacija

Kompanija ComScore je sprovela istraživanje koje pokazuje da najveći broj smartfon korisnika tokom meseca ne preuzme niti jednu aplikaciju.

Prema ovom istraživanju, oko 52 odsto vremena koje korisnici provedu na digitalnim medijima (Internet, smartfoni, tableti) se provede u aplikacijama. Međutim, 65,5 odsto korisnika na smartfonima, mesečno u proseku ne preuzmu nijednu aplikaciju.

Samo trećina njih preuzima aplikacije, i to ukupno jednu do tri aplikacije mesečno. Jedan od razloga, koji objašnjava ovu situaciju, jeste rutina. Jednom kada korisnik upozna aplikaciju koja mu odgovara i vrši posao, on se drži te aplikacije čak i kada nadogradi uređaj na kome je koristi.

Još jedno objašnjenje bi moglo biti da prodavnice aplikacija ne olakšavaju proces pronalaženja novih aplikacija. Uglavnom se oslanjaju na top liste najpopularnijih i najbolje ocenjenih. Sve se svodi na entuzijaste, novinare i blogere koji otkrivaju nove aplikacije koje bi korisnicima mogle biti zanimljive.