Fejsbuk ponovo u svoj njuzfid uvodi promene koje će promeniti prikaz vesti.

 

Korisnici će uskoro u svom njuzfidu videti više vesti koje će ih interesovati, pa će samim tim i više vremena provoditi na ovoj društvenoj mreži.

Svesni smo da je vreme koje korisnici provode čitajući vesti koje se pojavljuju u njuzfidu veoma bitno. Ono ukazuje na to koliko su određene teme zanimljive korisnicima,“ piše na blogu.

Cilj Fejsbuka je da izmeri koji tip članaka je interesantan određenoj grupi korisnika kako bi bitan sadržaj bio vidljiviji.

Ove promene se odnose na Fejsbuk Instant članke i vesti koje su prikazane u mobilnom pregledaču Fejsbuka. Vreme učitavanja neće biti uzeto u obzir kada se bude procenjivalo koliko vremena korisnik provodi čitajući članke.

Iz Fejsbuka kažu da ovo neće uticati dramatično na stranice brendova, piše Time.

Rangiranje je još jedan znak da Fejsbuk u obzir uzima i nešto drugo pored lajkova i reakcija kako bi naučio da li su korisnici zadovoljni svojim njuzfidom.

Kompanija takođe planira da vesti prikazane u njuzfidu svrsta po kategorijama, kao što su sport ili hrana.