Instagram konačno uvodi promenu o kojoj se mesecima unazad govorilo.

 

Kompanija je ove nedelje objavila da sa hronološkog prikazivanja fotografija prelazi na algoritam koji je dizajniran tako da prikazuje fotografije i video snimke koje bi korisnici najviše voleli da vide. Ažuriranje će sitići do svih korisnika u toku ovog meseca.

Ovaj prelazak ima smisla. Instagram sve više raste jer sve više ljudi otvara naloge, ali i razni brendovi, pa je praćenje određenih objava otežano. Iz kompanije kažu da ljudi propuste da vide oko 70 posto objava. Uvođenjem novog algoritma, Instagram će se postarati da ništa važno ne propustite.

Instagram News Feed će najverovatnije raditi kao i Facebook News Feed. Ukoliko neka objava privuče više pažnje, veća verovatnoća je da ćete je i vi videti. Ali, to znači i da ćete neke objave propustiti. Ako zaista ovako bude bilo, moraćete da posećujete određene profile kako biste videli šta su sve od fotografija objavljivali, piše TechnoBuffalo.

Još uvek je rano za bilo kakvo ocenjivanje. Tek treba da vidimo kako će algoritam raditi i da li ćemo zaista gledati fotografije koje bismo voleli da vidimo. Mada, moguće je i da će ova odluka oterati korisnike kod konkurentskih servisa, kao što je Snapchat na primer.

Sve u svemu, saznaćemo uskoro kada ažuriranje dođe i na naše uređaje.