Ne postoji sajt ili aplikacija koja vam istog trenutka kada ih otvorite neće servirati neki oglas, a Facebook je daleko od izuzetka.

 

Međutim, kako bi izbegle targetirane oglase, koji su prilično iritantni kada ste na telefonu, tehnološke kompanije često pokušavaju da dođu do dodatnih podataka korisnika kako bi plasirale oglase koji će biti skrojeni po njihovim potrebama – a samim tim će ih manje nervirati.

Jedna od načina na koji to radi Facebook jeste putem Onavo VPN servisa koji je kupio relativno skoro kako bi povećao bezbednost korisnika.

Zbog toga se u podešavanjima za iOS verziju Facebook aplikacije pojavio “Protect” meni koji korisnike direktno šalje ka stranici na kojoj mogu da instaliraju Onavo VPN.

Ova aplikacija bi, u teoriji, trebalo da sav saobraćaj preusmerava kroz virtuelne mrežne servere kako bi zaštitio korisnike od malicioznih skripti, praćenja i svih ostalih svakodnevnih pretnji kojima smo izloženi.

Međutim, problem je u tome što Facebookov tim može da prati aktivnosti korisnika i tako dobije dragocene podatke o njima kako bi im plasirao oglase i reklame koje će ih interesovati.



loading...